Hoi Hoi, Is dat bij jullie ook? Hier had ik het met de sns altijd om half 11 sochtends.. en de laatste maanden is het zelfs al eens voorgekomen dat het pas om half 5 werd gestort. Altijd handig als je het nodig hebt...
ik kijk daar nooit naar... maar ik krijg dan ook alleen maar kinderopvangtoeslag, en dat is vooral belangrijk dat het er op staat voor de boel er af gaat...(na de 26e)
En wat voor toeslagen gaat het over dan? Kan me niet herrinneren ooit op zoiets gelet te hebben.. Misschien krijgen wij niks dan.
Kinderopvangtoeslag/KGB/Zorg Dit soort toeslagen. Ing heeft het altijd sochtends vroeg al.. helaas hebben wij SNS
Wilde ook net posten. Hier een wanhopige vrouw waar blijven de toeslagen ben zo blut als een dubbeltje na mijn verhuizing en zit met smart op de toeslagen te wachten. Hier abn net gekeken en nee hoor het staat er niet. Krijg er gewoon buikpijn van. Plees abn schiet eens op. Me kasten zijn leeg me portomonee is leeg me rekeningen liggen klaar voor de klaverjas kom plees Maar ik meen het WEL.
wij begonnen met de 16e van de maand en zitten inmiddels de laatste tijd al op de 20 e. ik heb dit keer nog niet gekeken of het erop staat. nog geen tijd/zin gehad vandaag.heb het eten voor de komende dagen al in huis dus ff nog ff tijd.
Haha ik dacht al ff zoeken of er al een topic is voor deze maand Hier ook nog niks Rabo vorige maand kreeg ik alledrie de toeslagen verspreid over de dag...
ehh waarom hou je qua budget geen rekening met dat het gewoon op de 21e er is? Dan zit je op de 20e niet steeds op eieren... De 21e is het er zeker weten. Voor je eigen gemoed kan je beter daar vanuit gaan dan rekening houden met de 20e en dan op de 20e niks meer hebben...
Tjeez, waarom is het nodig hier iedere maand een topic over te openen? Het geld komt er echt wel hoor en het komt niet sneller door dit topic te openen.