Toeslagen steeds later gestort?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

en zorgtoeslag nu ook..

2. Rono

Rono Niet meer actief

welke banken hebbenjullie?

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

4. Rono

Rono Niet meer actief

pffff krijg pijnlijke krampen van dit wachten.

Maar ik kan gewoon pinnen in de winkels, snsbank heeft een vertraging op internetbankieren.. hahaha

5. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf ook de sns bank en heb het net pas binnen, ik denk dat het al wel eerder op de rekening stat maar dat het internet bankieren wat trager is

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik denk niet dat je dit bij de belastingdienst moet zoeken, maar bij de bank.

Rabo is altijd laat, ING altijd vroeg. Dus als je er zo om zit te springen moet je misschien veranderen van bank.

En echt serieus geen boterham meer in de kast? Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet ken. Ben ook blij als het binnenkomt, maar kan ook wel een dagje wachten. Hou in augustus maar rekening met een tegenvaller, dan valt de 20e op een zaterdag zie ik....

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik zal zo eens kijken of het erop staat, maar volgens mij (pin me er niet op vast) is het hier altijd laat.. (?)

Heb trouwens Rabobank.

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Zorgtoeslag en kindgebondenbudget wel ontvangen (rabo gister) maar huurtoeslag nog niet nu???

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@angel maken ze dat niet automatisch over naar je woningbouw?

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    pfff ik ga niet checken hoe laat het gestort word hoor, haha heb wel wat beters te doen, zou me pas opvallen als het dagen later ofzo is maar das puur omdat ik het altijd naar de kinderen hun rekening stort (een groot deel tenminste)

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    nee isamdemi maar sommige onder ons hebben niet de luxe om het door te kunnen storten naar de rekening van de kinderen. Sommige wachten op dat geld om de koelkast weer te kunnen aanvullen voor de kinderen..

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja sommige mensen nemen niet meer op hun vork wat ze kunnen betalen.. als we dan toch gaan katten, ik denk niet dat het erg gezond is om zo op je toeslagen te wachten dan gaat er ergens wat mis in je financiële beleid of gebrek aan)

13. lautjuhhh

@isademi, ja meid sommige kunnen dat en hebben die financiele middelen en sommige niet. ook ik wacht op het geld van de belastingdienst elke maand weer. En jij zegt foutje in de financiele zaken.. nou uhm nee want het is een tegemoetkoming en die ontvang ik graag zeker aangezien ik nog een schuld heb staan ergens. dan is dat mooi meegenomen..

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    daar zeg je het goed, het is mooi meegenomen maar geen standaard inkomen waarvan je afhankelijk bent om DIE dag meteen van te kunnen eten (je zou toch op zijn minste 2/3 dagen moeten kunnen overleven zonder?) dat je het nodig hebt is op zich prima, maar een pak brood niet kunnen kopen omdat je toeslagen nog niet binnen zijn is niet helemaal okay natuurlijk dan gaat er wat mis....

15. lautjuhhh

@Isademi mm soms heb ik het ook nodig om eten te halen hoor. soms kom het salaris na de 20ste binnen en it je net de 20ste met een lege koelkast en gebruik je zorg/kgd toeslag om boodschappen te doen.. ik bijvoorbeeld krijgt mn geld sinds kort op de 23e eerst op de 15e dat scheelt nogal een paar dagen en dan is de 20e toch een erg belangrijke dag! ;)

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Isademi, mijn post was niet als kat bedoeld maar oke! Ik vond jou post juist vinger wijzend overkomen. Echt zoiets van als je wacht op de toeslagen moet dat toch echt je eigen schuld zijn.. wat soms totaal niet waar hoeft te zijn.

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bij wordt het altijd rond 16:00 gestort,ik heb ABN.

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb ING en mijn KGB en zorg staat er altijd al smorgends vroeg op.
    Vriendlief heeft ABN en die heeft zijn zorg en de huurtoeslag altijd pas na 17.00 uur maar wel op de 20e.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Niet iedereen heeft geld genoeg om rond van te komen, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die de toeslagen wél nodig hebben om boodschappen van te doen. En nee, dat hoeft niet je eigen schuld te zijn dat je dat nodig hebt, zeker niet! Ook wij wachten elke maand geduldig op onze toeslagen aangezien wij het salaris pas rond de 30e krijgen!

20. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

mijn toeslagen stonden er op de 20e ook al op zodra ik keek rond 10:00. (betaal dan namelijk direct het kdv)

ook ik heb ING.

Deel Deze Pagina