Hallo dames, Ik heb een vraag, mijn zoon heeft een trampoline met een veiligheidsnet. Het net heb ik al los gehaald van de palen. Nu dacht ik die palen hoef ik niet los te koppelen die kan ik wel laten staan van de winter, alleen zegt mijn man die palen moeten losgekoppeld worden omdat die anders verweren. Nu wil ik graag weten of iemand hier antwoord op heeft of ervaring mee heeft. Kan ik de palen laten zitten aan de trampoline of heeft toch mijn man gelijk en kan ik ze beter los maken en onder het het afdekzeil van de trampoline leggen? Ik heb er een poll van gemaakt. Kunnen jullie aangeven waarom wel of niet?
Alles weghalen is natuurlijk voor het behoud van je trampoline. Wij hebben hem ingegraven dus nu haal ik hem niet weg anders zit ik met een enorm gat in de grond
Het zal vast beter zijn als je hem opruimt in de winter. Maar wij hebben ook een trampoline en we laten hem mooi staan. Vind het nogal een gedoe om het in en uit elkaar te halen met die palen en zo, en het neemt dan ook veel ruimte in in de garage.
Het hoeft geen mega gat te zijn hoor je kan de poten eraf halen dan hou je pootjes van misschien 20 cm over en dan graaf je een gat zodat je niet de grond raakt. Ik denk dat mijn man er een uurtje mee bezig is geweest. De trampo moet ook nog eens ong 10 cm boven de grond uitsteken dus dat scheelt dan ook alweer.
Ik twijfel nog. Mijn man wil hem laten staan, want veel werk om in en uit elkaar te halen en groot ding dus neemt veel ruimte in in de schuur. Maar ik vind het zonde als het gaat roesten of verweren. Dus ik lees even mee!