Wij krijgen alleen kgb, en die is nog niet binnen (rabo). Dat wordt de hele dag kijken op de bankrekening 😉
Hier zorgtoeslag ook binnen. Niet dat ik daar op wacht 12 Maar je kan er iig t een en ander van halen weer zo is t maar net
Ooh ik vind het echt erg te lezen dat sommigen eigenlijk zonder de toeslagen dit weekend niet doorkwamen, nu hebben wij geen recht op toeslagen maar toch, ook wij zijn niet rijk. Ik vind dat echt erg te lezen. Is het voor jullie een optie om ene rekening te openen, daar bijv. 100 euro van de kinderbijslag op te zetten, om als het weer eens zo gaat bij de BD (en banken) je altijd iets hebt? is maar een ideetje hoor, ik moet ook weleens puzzelen, maar gewoon niets meer kunnen halen vind ik echt sneu. Goed bedoeld hoor.
Ik ben het met je eens hoor maar goed soms is als je nauwelijks geld heb is 100 ook veel om weg te leggen.. Wij hebben altijd voorraad in huis maar baalde wel dat de toeslag er vandaag pas was natuurlijk je rekent er toch op ik zit niet in nood als t er niet is maar sommige zijn er afhankelijk van al bereken ik de toeslagen ook altijd mee