Ai ja...hier zingen we sinterklaas liedjes en de jongste vond het een goed idee om zich uit te leven op het keyboard
Hahaha hier aan het schreeuwen om shoarma en ondertussen liggen de barbies overal ( jaja zelfs zoon lief doet mee aan dit tafereel en de oudste (meisje 12) heeft zich over gegeven .. Maaruh musicale kindjes dus 👍 alles beter dan valse blokfluiten
Tim zit net op school en die is helemaal afgebrand op vrijdagmiddag.. Tv staat nu nog wel aan maar is wel aan het spelen met zijn helikopters..
Hahaha had ik ook maar die is wonderbaarlijk verdwenen...en komt noooooit meer terug (of ze moeten op zichzelf gaan) We maken er maar het beste van jongste 6 zegt net lekker ontspannen al die rust hier😂 Eet smakelijk 😉
Waarom niet? Je bent online dus kan je toch ook op internet kijken of niet? Hier Abn en nog niks en kan ook niet kijken. Ik baal wel. Normaal is het geen probleem maar mijn man zit in duitsland met mijn hele schoonfamilie voor een bruiloft tot zondag. Ik denk ik krijg toch toeslag gestort dus heb genoeg. Niet dus haha. Juist nu is er storing. En ik kan mijn moeder of zus natuurlijk ook niks vragen om ff 20 te lenen ofzo want die hebben ook abn en dat doet het niet. Ach ja ik heb gelukkig genoeg eten en drinken in huis Ik kan weer op de app maar heb nog geen geld gekregen.
heb ik ook niet maar nu met ze afgesproken dat odra de tv het weer doet we sinterklaasjournaal gaan kijken