Dat zeg ik wij mama's kunnen toveren ! Mocht iemand nog tomaten ketchup , bruine bonen , rookworst , prei en spekjes hebben liggen kan je bruine bonen schotel van maken lekker met rijst of plukken met brood 😊 wij noemen dit sloeber maaltijd maar is hier de favo van de kindjes en mezelf
Graag gedaan. Week daar voor had ik ook fruit dat bijna weg gegooid kon woorden alles geschild kleingesneden en bowl gemaakt was een lekker toetje En een pak appeltaart in huis halen haha rozijntjes suiker/kaneel zit in een potje en oude appels snijden roomboter beslag en heerlijke appeltaart. Ben ook eigenlijk wel een ster wat betreft restjes. Ook bladerdeeg doet vaak dienst als iets geks er mee maken.
Is dat echt zo dat de mogelijkheid er is dat het er morgenochtend is ? Zal mooi zijn maar laat ik maar van maandag uit gaan
Denk echt dat het maandag word :x Mensen die het weekend niet redden kwa eten schuif maar aan hoe meer zielen hoe meer vreugd ( omg a foort)
Lees indd veel op fb dat mensen geen tv hebben .. Lijkt me echt klote 🙈 Hebben jullie dan wel 1,2,3? Of dat ook niet ? Vanavond t junior songfestival dat zou je dan kunnen zien hihi
wij hadden de hele dag geen tv en vannacht toen ik eruit moest voor mijn dochter rond 4 uur nog steeds niet nu doet ie het weer toeslagen wel binnen maar had mij echt niks uitgemaakt of we dat gister of maandag zouden krijgen
Hier weer geen toeslagen wel tv gehad hebben ook geen KPN ook al kan ik makkelijk wachten tot maandag toch reken ik er vaak wel op
bij ons ging het ene kastje gisteren vanzelf aan, de andere had een beetje hulp nodig. Aan de achterkant de knop uit en aan gedaan en naar 15 min was die opgestart