Want Maandag mag ik dan eindelijk afrijden! Ik ben al vanaf July j.l bezig. Maar door de slechte weersomstandigheden gingen iedere keer bepaalde lessen niet door.:x Maar nu mag ik dan eindelijk maandag a.s om 13:05uur afrijden. De bijzondere verrichtingen hoef ik niet te doen daar heb ik vrijstelling voor. Iedereen zegt wel ach wees blij tis dan een makkie maar zo voelt het dus echt niet.
Dat je geen bijzondere verrichtingen hoeft te doen kan zeker wel wat schelen denk ik. Ik moest ze wel doen maar het verschilt per examinator wat hij/zij van jou wil zien. Bij mijn eerste rij-examen moest ik een heleboel "opdrachten" doen en bij het tweede hoefde ik er geen één te doen. De tweede keer ben ik geslaagd. Heel veel succes voor maandag,probeer rustig te blijven en te doen alsof je gewoon aan het lessen bent. Je kan het!
nee, dat ligt eraan of je een tussentijdsetoets hebt gedaan en daarbij vrijstelling hebt gekregen voor de bijzondere verrichtingen op je examen Veel succes meid!!
Ja maar het verschilt natuurlijk ook wel per examinator wat ze willen zien. Ik hoefde alleen maar een keer te keren op de weg en nog ergens te draaien en that was it. Mijn vriend moest echter file parkeren (2x!), keren op de weg, gewoon parkeren en daarna ook nog een keer een hellingproof. We zijn beiden in 1x geslaagd, maar ik was blij dat ik niet hoefde te fileparkeren haha. Alhoewel ik dat nu leuk vind en het goed kan zou ik tijdens mijn examen denk ik veel te zenuwachtig zijn geweest. Maar vaak hoor je toch dat mensen zakken door een fout tijdens het rijden en niet zozeer tijdens de bijzondere verrichtingen, dus ik snap niet zo goed dat mensen zeggen dat het "makkelijker" is als je je bijzondere verrichtingen al gehaald hebt.
Ja,dat weet ik ook wel. Ik kom niet uit een ei hoor Ik bedoel alleen maar dat ik dus géén tussentijdse toets had gedaan maar dat het nog verschilde per examinator of ik bijzondere verrichtingen moest laten zien.
dacht dat je het anders bedoelde, maar idd dat klopt, ligt aan de examinator wat hij wil zien kwa verrichtingen mocht je die moeten doen.
Ik had geen tussentijdse toets gehaald maar hoefde van de examinator geen bijzondere verrichtingen te doen omdat ik te zenuwachtig was.. Die mazzel heb je ook soms succes maandag!!
ik had bij de tussentijdse toets nergens vrijstelling voor gekregen dus ben ook 2x gezakt en de derde keer geslaagd.. maar meer omdat ik 6 mnd zwanger was en ik mazzel had dat in een invallende examinator had die maar 1 examen hoefde te rijden deed best wat fout maar ben toch geslaagd hij zei nog tja wat zal ik ervan zeggen? toen dacht ik al ooo neee weer gezakt... toen zei die oke geslaagd en snel wegwezen voordat ik me bedenk! hahah mijn rijinstructeur zei kom meid we gaan... hahah... ik heb meer dan een jaar moeten lessen namelijk en hij was er wel zat van en ik ook maare meid... het is logisch dat je spanningen hebt maar probeer gewoon te doen hoe je het prettigste rijd.. en vergeet vooral niet vooruit te kijken en te denken! en altijd bij het optrekken en wegrijden in je spiegels te kijken! en bij het remmen... merkte namelijk dat ze daar bij mij heel streng op waren! heel veel succes!
Ja dat van in de spiegels kijken bij optrekken,wegrijden en remmen ken ik! Dat deed ik dus bij me t.t.t veel te weinig en daar zei ie ook wat van. Dus dat zal ik hopelijk nu niet meer zo snel vergeten. Ik ga ervoor doe me best en we zien het wel. Hou jullie natuurlijk op de hoogte Maandag!
Helaas ben gezakt! Op 1 puntje in een 50km zone straatje van rechts te laat remmen. Zeg maar als je niet kunt zien of er verkeer komt. Ik remde wel alleen tot 40km en dat was te hard. En bij de 30km zones deed ik het keurig. Verder was alles gewoon goed,ze zei ook je hebt verder echt netjes gereden. Nu wachten op een herexamen.
ahhh zonde meis! volgende x beter! ik ben ook bij de 2e x pas geslaagd.. en dat is ook goed hoor, dus zet het hem op he!! succes alvast.