Ik wil binnenkort bij mij in de buurt naar een kinderkledingbeurs, maar ik hoor soms van die wilde verhalen van enorm veel (met name) moeders die voor het openen van de deuren al staan te dringen, bijna naar binnen rennen en hele stapels kleren pakken om erna rustig uit te zoeken....bij dat beeld vergaat me de lol al een beetje om uberhaupt te gaan. Wie is er wel eens bij zo'n beurs geweest en hoe erg was t?
hier is het zo dat bij de kinderkledingbeurzen, je éérst moet wachten tot je een kaartje krijgt. En daarna ga je groepje voor groepje naar binnen.... Eén eruit, is daarna pas één erin, omdat soort taferelen dus te voorkomen...
Ik ben vorige week naar zo'n beurs geweest en hier viel het wel mee hoor! a.s. vrijdag ga ik zelf staan met een vriendin, kijken of er wat leuks aan te verdienen valt
Wat voor kleding hebben ze daar dan allemaal? Want ik heb nog bergen kleding van de jongens die ineens een race naar de "ik ben lekker groter als mama" lengte aan het houden zijn. En zou ze op MP zetten maar 1x een daggie kleding beurs is misschien ook niet zo'n heel slecht idee...
Hoi, Ik ben dit jaar naar 2 verschillende kinderkledingbeurzen geweest. Bij de een werd er aan de tafeltjes verkocht. Hier gebeurde dit dus niet. Bij de andere werd alles door de organisatie verkocht. Hierbij was het dus wel zo dat er mensen stonden voor opening van de beurs en dat men eerst spullen in hun tas laadde en daarna elders op de grond gingen uitzoeken. Alle kleertjes lagen per maat samen en speelgoed stond ook allemaal bij elkaar. Daarna werd wat men niet wilde weer teruggelegd. Op zich was het wel grappig om te zien. Het zag er ook wel uit als een soort van "koopjesjacht sport" Om iets leuks te kunnen vinden moest je dus wel meerdere keren langs een tafel lopen. Want mensen legden steeds weer spullen terug, zodat je weer nieuwe dingen zag. Of heel snel zijn . Ik had zoiets nog nooit meegemaakt, dus ik keek mijn ogen wel uit. Ik weet niet of ik nog eens zal gaan, maar ik heb er op zich wel leuke dingen gekocht uiteindelijk. groetjes van Hamtaro
ik ben toevallig zaterdag geweest en ga 9 april weer. hier kan je alles van te voren brengen, word het per maat op tafels/rekken gelegt. om 10.00 gaan ze open, maar wij stonden er al om 9.15.. is geen dringen, gewoon erg gezellig.. en idd, ook hier, alles wat leuk lijkt pakken.. ben je klaar, ga je naar de uitzoetafel en dan keuren of het netjes, heel en echt de goede maat is. alles wat word teruggelegt, doet de organisatie weer op de tafels leggen.. aan het eind naar de tel tafel en dan naar de kassa.. erg leuk, maar wel erg druk..
De kledingbeurs waar ik wel eens naar toe ga, is precies zoals jij het omschrijft. De 1e keer dat ik ging had ik de kleine man mee in de maxi cosi, op de wandelwagen. Nou zelfs die liepen ze omver.
Je zou hier kunnen kijken! Kinderkledingbeurs - Welkom! Dacht dat het pas geleden of verleden jaar in Hoogvliet was bij de Kom (meeuwenplaat)
ik help sinds 2 jaar mee met de plaatselijke speel en kledingbeurs. wij hebben ook een beperkt aantal bezoekers, dit ook ivm brandveiligheid etc. we hebben ook een regelement als het ware en het is niet toegestaan om een tas snel te vullen en die in een ander hoekje nog even rustig uit te zoeken. dan bedoel ik echt naar een tafel lopen graaien wat je graaien kunt en dan elders zoeken zeg maar. dat is bij ons niet toegestaan. we horen ook van die verhalen van grijpen wat je grijpen kunt en mensen die echt ruzie maken om een shirtje van nog geen euro en wij willen met onze beurs daar niet bijhoren. groet joyce, ben wel blij met dat soort beurzen, altijd weer leuk voor speelgoed en kleding!!