Ik weet dat het en maandelijks terugkerend onderwerp is, maar aangezien er altijd één bank is die heel snel is, vroeg ik mij af of iemand het al binnen heeft?
hier ook niet hoopte dat ze dat nou in het nieuwe jaar ook wat eerder zouden storten...denk verspilde moeite al hebben sommige het al...
laatste keertjes was rond half 4 ongeveer...stomme tijd...maar goed beter als na etenstijd...rabo dus..
Nou ja, hopen dat het in elk geval vanavond op staat! Ik wil graag een achter zitje voor zoonlief halen, die wordt te groot
Hoop dat het dan nu weer rond die tijd is.. We zitten hier alle drie te wachten tot we naar de stad kunnen haha..
ik ga zo alvast naar de bieb...kon niet wachten tot ik voor de kleine meid een pasje ging maken..elke avond een ander boekje heeeerlijk..verzet metteen even mijn gedachten...
Hoeveel krijgen jullie dan als jullie ervan gaan shoppen? Ik heb net manlief's jaaropgaaf binnen en hij heeft heel veel meer verdiend dan vorig jaar (voor echt hetzelfde werk?) en ik heb a la minuut de toeslagen stopgezet, iig. vanaf volgende maand. We kregen al weinig, maar nu dus helemaal niets meer. Helaas was de belasting die ervanaf gaat ook een pak hoger dus zoveel meer houden we er ook weer niet aan over. Nouja, 1 voordeel: ik hoef vanaf volgend jaar ook niet meer terug te betalen. Want dat is dus ook al tig keer fout gegaan. Ik weet niet of onze zorgtoeslag die we deze maand nog krijgen, er al op staat. We hebben ABN en ik Rabo, maar daar wordt het niet op gestort, meestal zijn ze wel snel.