Ik heb ook alles stopgezet behalve de kinderopvangtoeslag. Hou er wel rekening mee dat je de zorgtoeslag van Januari dan wel terug moet betalen, omdat het over een jaar wordt gerekend. Ik kreeg 66 per maand, in januari gehad en stopgezet maar moest dit dus terugbetalen, logisch ook.
Zorgtoeslag staat bij de SNS erop. Huur komt zo ook nog. En de KGB ook. edit: op vraag hoeveel toeslagen we krijgen. Het is nogal wat. Ik kan er een maand aan boodschappen voor doen.
Devilschase, ja, dat weet ik, gelukkig was het maar 25 euro. En de kindgebonden budget 11, maar dat heb ik al 2 keer niet gehad (ws. te laag om maandelijks uit te keren). Helaas moet een deel van vorig jaar dus ook terug betaalt worden. Fijn. Het is niet zo dat omdat mijn man meer verdiend we netto ook heel veel extra hebben ineens maarja, het is weer niet anders. Ik ben nu blij dat we iig. volgend jaar geen shit daar meer mee hebben, ze kunnen het niet leuker maken, wel makkelijker, yeah right! KOT hebben we niet, ik werk maar 9 uur, mijn man is dan de avond van 4 uur thuis en de middag van 5 uur vangt mijn moeder onze kinderen op. Wow, een hele maand boodschappen kunnen doen van je toeslagen? lekker zeg!
Nou moet ik zeggen dat ik wel knieperig ben, omdat we het niet zo breed hebben. Ik heb een potje voor boodschappen, en als het op is, is het op.
ik krijg totaal aan toeslagen ruim 80 euro. meen 44 aan kindertoeslag voor 2 kindjes en 40 aan zorgtoeslag voor mijn partner en mijn samen. ik heb ons bruto inkomen hoger ingeschat en er gaat dan ok nog wat vanaf ivm koophuis dus uiteindelijk staanwe eind van het jaar goed of krijgen nog wat bij. kinderopvangtoeslag vind ik het belangrijkst omdat we het anders niet kunnen betalen.
Hier is het ook binnen (ING) maar als ik er boodschappen van ga doen is het meteen weer op bedrag is bijna hetzelfde als vorig jaar, iets omlaag gegaan door dat de toeslagen gedaald zijn (zorg en KGB)
Ik weet dat iedereen die recht heeft op toeslagen het vandaag op de rekening moet hebben. Zo niet, dan is er iets niet goed gegaan en moet je maandag bellen. Ik heb daar gewerkt namelijk en weet hoe die zooi geregeld is qua uitbetalingen Heb ze alleen zelf ook en werk er niet meer, dus kan ook niks meer nakijken... Iemand met sns al de huurtoeslag binnen?
Blegh... sns is echt traag met alles geloof ik. Zelfs geld overboeken naar een rekening in nederland. Staat bij rabo en abn er praktisch direct op, sns een dag later. Ben blij dat ik ben overgestapt naar de abn.
Meestal komt het altijd de 21ste hier maar dat vald op een zaterdag.. Niet dat ik nu veel krijg ben er ook nog niet van afhankelijk gelukkig.. Maar zal eens kijken of het hier binnen is heb Rabo dus zal dan wel
Ik heb kgb en zorgtoeslag goed gekregen plus nog de rest van vorige maand was nog niet berekend. huurtoeslag nog niet 160 euro voor 2 maanden heb wel een brief gekregen met dat ze niet het rekeningnummer hadden pardon? dus tja dan maar weer opgeven ben benieuwd wanneer het dan komt