Wie heeft goede of minder goede ervaringen met 1 van de drie vwb internet en digitale tv? Wij zitten op dit moment al een aantal jaren bij ziggo, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de slechte verbinding (hier in de regio heel vaak storing), slechte bereikbaarheid van de klantenservice en de hoge kosten... Op dit moment hebben we daar een alles in 1 plus pakket en een extra pakket tv-zenders en betalen daar ong. 70 euro per maand voor. We willen nu onze vaste telefoonlijn stopzetten, gebruiken we praktisch nooit, maar wel een betrouwbare internet/tv-verbinding tegen lagere kosten... Brand maar los...
Mijn moeder is van online, naar telfort gegaan. Heeft ongeveer 8 weken drama opgeleverd. Dingen die het niet deden, of maar half. Dan moest er iemand langs komen duurde ook weer 14 dagen voordat het kon etc etc. Op de een of andere manier werkt alle snu, alleen haar email account niet van telfort. Schijnen ze niet op te kunnen lossen want ze weten niet waar het probleem zit. (monteur etc hadden er ook al naar gekeken)
Wij hebben ziggo, maar hier in de regio nooit problemen gelukkig. Hoog uit 1x per jaar eens een storing of zo.
Mmm, das niet zo best... Las online ook veel slechte recensies, maar eigenlijk bij alle aanbieders wel, dus dan weet je ook niet waar je goed aan doet...
We zaten eerst ook bij Ziggo, erg tevreden geweest maar erg duur. Toen naar tele2 overgestapt. Ook geen problemen mee gehad. We stappen nu over naar Telfort omdat die weer goedkoper is. En volgend jaar kijken we weer wie er dan het goedkoopst is.
Tele2 vreselijk Xs4all helemaal top Upc was nog erger Telfort is hetzelfde als xs4all. Komt biede bij kpn vandaan.
Tele2 hoorde ik ook hele slechte verhalen over. De klanten service was daar wel goe dte bereiken en aansluiten was zo gedaan . Maar de verbinding schijnt nog al ruk te zijn . ( tenminste voor mensen die nog al van downloaden houden)
Pff hier tele 2 en heber spijt van Tv van dochter die steeds uit het niets op 18+ kanaal sprong nu nieuw kasje gekregen opgelost gelukkig Super sloom internet omdat de kastjes vande tv ook een heleboel mbs pakt Zeker 1 keer per dag dat ik alles opnieuw moet resseten omdat het vasloopt Ik zou zeggen niet doen ben blij als ik er van af ben
Wij hebben Telfort. Op zich zijn we tevreden, de prijs - kwaliteit is goed. Maar het internet stoort wel af en toe, tv dito. Nu gebruiken wij de tv amper dus voor ons is het geen issue maar ja... Wat ik wel lastig vind bij Telfort bellen is, dat na 2 uur automatisch de verbinding wordt verbroken
tele2 zijn een stelletje oplichters! (Zelf nu bij mn ouders Online en bij mn vriend vodafone en daar nooit problemen mee)
Als ze niet leveren waar jij voor betaald, kun je je contract ontbinden he, hebben wij ook gedaan, we betaalden voor 50mb internet en hadden dus maar 587 kb!
Bedankt allemaal... Tele2 valt dus sowieso af, telfort is nog een twijfel... Verder nog mensen ervaring met xs4all?
Beste Mango26, Volgens de consumentenbond is Xs4all de beste internet provider met een 8,2. Daarna KPN en Tele2 met een 7,3. Wat betreft televisie kwam Zeeland- Net/Delta als beste uit de bus met een 8,4. Daarna Ziggo met een 7,8 en daarna inter- actieve TV van KPN met een 7,6. KPN had alleen wel meer storing dan Ziggo. Jan
XS4all hebben wij internet van en is heeeeel goed. Perfecte service ook. Je betaalt wel ietsje meer maar dat heb ik er graag voor over na alle drama's met KPN.
Ja hoor daar zijn we erg tevreden mee geweest. Hebben het nu nog tot half februari dan krijgen we Telfort. Maar ik ben er achter gekomen dat er bij elke provider tevreden en niet tevreden mensen zijn. Een vriendin van me vond tele 2 weer minder. En toen we Ziggo hadden las ik daar ook vaker negatieve verhalen over maar zelf nooit zo ervaren. Denk dat het ook kan verschillen in welk gebied je woont. En dus het bereik daar voor een provider.
Daar heb je ook wel gelijk in, dat zei ik in mn eerste post ook, over elke aanbieder valt wel iets negatiefs te zeggen... Wij wonen iig in het midden van midden nederland, maar ziggo is hier heel slecht...