Ik ben op zoek naar de dame die die prachtige wenkbrauwen had laten doen? Wie was dat ik wil graag wat meer info hierover.
OKe thanks die was het inderdaad ja, nu nog zien te bereiken. Ik heb van mezelf best redelijke wenkbrauwen helaas krijgen bij ons in de familie alle vrouwen gigantische uitval vanaf hun 30e en dit begint helaas bij mij ook al en ik vindt het zo lelijk van die minimale wenkbrauwen dus ik wel me eens verdiepen wat er "aan te doen" is
Ik lees mee, want ook hier helaas weinig wenkbrauwen. Ik teken ze nu elke dag bij met een anastacia potlood, maar het lijkt me zo fijn om wakker te worden met prachtige wenkbrauwen!!!! Maar ik wil eerst heel goed geinformeerd zijn over permanente make-up, want ik wil wel dat het er natuurlijk uit ziet.
En ik maar hopen dat het over mij zou gaan en dat mijn reputatie voorbij ging Ik heb niet veel dingen om over op te scheppen wbt uiterlijk of wat ook, maar er is 1 ding wat iedereen altijd zegt: jouw wenkbrauwen zijn eigenlijk best wel heel mooi. En ik heb er nog nooit iets aan gedaan. Hahahaha.
Same here. Nog nooit ook maar iets aan mijn wenkbrauwen gedaan maar ze zijn wel mooi van vorm/dikte/kleur. Maargoed, over de rest ben ik minder te spreken. Wat heeft Devilschase met haar wenkbrauwen gedaan dan? (sorry voor de OT!)
Door middel van de hairstrokes techniek laten opvullen/ mooie maken dat is verschillend wat je ermee kan doen, volgens mij een uitkomst voor mensen met geen tot weinig wenkbrauw, helaas wel kostbaar
Kijk eens op vakantieveilingen. Ik heb mijn wenkbrauwen ook laten doen dmv hairstroke techniek bij Beauty Power in Laren, ook prima! Ik had 60euro geboden
Kostbaar? Zo duur kan het tochniet zijn? En als je gaat bezuinigen op iets permanents recht in je gezicht (of aan de zijkanten), kan je het beter niet doen denk ik.
Mijn moeder heeft het ook laten doen, ik vind het persoonlijk niet echt heel mooi gedaan bij haar. Het maakt haar gezicht heel hard en ik vind het onnatuurlijk. Zij heeft er volgens mij iets van 250 voor betaald. Maar daar heb jij niks aan, jij bent op zoek naar Devilschase
Devilschase had er toen zelf een topic over geopent volgensmij en ik dacht dat ze daar zelfs had genoemd waar ze het had laten doen. Dus even in haar gestarte topics kijken en je weet het allemaal denk ik!
google devilschase + wenkrauwen a voila http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/349980-gedaan.html
vriendin van mij heeft dit laten doen en was al permanente make up gewend , dat was niet blijven zitten en nu had ze dit laten doen maar ze vond het heel erg pijnlijk en nog even afwachten of dit wel een beetje blijft zitten...
Ik heb dit ook, ben er heel blij mee! Het ziet er natuurlijk uit op deze manier (hairstroke techniek). Bij mij ziet niemand dat het permanente make up is Dat is precies wat ik wilde