Is weer zover duizeligheid??

Discussie in 'De lounge' gestart door MamalovesJ, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja hoor het is weer zover,
    (Volgens mij heb ik hier eerder een topic over geopend al een keer)

Sinds ruim een weekje voel ik me heel zweferig in me hoofd...soms als ik sta hou ik me ook even vast aan iets, het is een heel vervelend gevoel. Ik voel me onstabiel en het gevoel is heel vervelend. ook heb ik druk op me ogen en glazige ogen....word er echt gek van....ik ben niet oververmoeid, slaap juist goed, (Heb wel stress achter de rug gehad) Maar nu niet meer...

Vorige keer ben ik naar de HA geweest die dacht aan een virus, en binnen 5 dagen was het dan ook weer weg,
    nu duurt het al een week en voelt het toch anders....Iemand die dit ook een keer heeft gehad of herkend?

2. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ben je niet toevallig zwanger?!? Kan het ook bij horen en waren mijn eerste tekenen;) heb het trouwens nog steeds komt door een lage bloeddruk!

3. 2jees

2jees Niet meer actief

kan het met je cyclus te maken hebben? Herinner me dat ik het ook vaak had, volges mij rond de menstruatie.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb het sinds vanmorgen. Uit bed nog niets, kinderen naar school gebracht en ineens zooo duizelig:( 't Is ook net of m'n ogen naar elkaar toegaan, heel moeilijk uit te leggen. Beetje een tunnelgevoel, misselijk en trillerig.. Blegh, loop al weken te kwakkelen, ik ben het zo zat:x

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dit heb ik dus ook, behalve het trillen en misselijk,
    Maar word er zo moe van....weet ook echt niet waar het vandaan komt.....zal morgen maar weer de Ha bellen :x

Wens je veel beterschap en hopelijk verdwijnt het weer snel!

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Helaas heeft het daar denk ik niks mee te maken,
    want ben het net anderhalve week geleden geweest :x

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik dacht het zelf ook,
    ook omdat ik nog meerdere sympthonen heb,
    alleen toch negatieve teste!
    Heel vervelend als je niet weet waar het vandaan komt.
    Duurde het bij jou lang dat gevoel?

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Van de eisprong kan ook he.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb je misschien vocht achter je trommelvlies? Ik had ook maanden duizeligheidsklachten en begreep maar niet waar het vandaan kwam.. De huisarts keek in mijn oren en constateerde vocht. Had ik verder niks van gemerkt, geen oorpijn ofzo.
    Sinds kort loop ik bij de allergoloog en krijg medicijnen voor allergie en een neusinhalator-ding en de duizeligheid is veeeeel minder geworden.
    Ik voelde me er niet alleen duizelig door maar ook heel moe, moe in mijn hoofd ofzo, alsof er watten in mijn hoofd zaten. Rotgevoel.
    Ben je gevoelig voor allergieen? Hooikoorts enzo?

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik had dat toen de HA zei dat ik waarschijnlijk een virus op mijn evenwichtsorgaan had.
    Echt zwaar rot!

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dat zou ook nog eens kunnen.
    Ik ga morgen de Ha bellen want hier word je ook niet vrolijk van.
    Is de duizeligheid wel minder nu bij je of weg?
    Ik heb wel hooikoorts maar niet super erg,
    Gevoel van watten in me hoofd herken ik, ik vind soms wel eng want het voelt helemaal niet lekker in me hoofd...:(
    en ook ben ik heel moe.

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik had ergens gelezen dat het idd met eisprong of cyclus gewoon te maken kan hebben...maar anders had ik deze klachten wel eerder rond me ei en dat heb ik nooit...

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb dat ook. Als ik opsta, omdraai en whatever ... Mijn bloeddruk daalt bij inspanning.
    Misschien dit eens voorleggen bij de huisarts?

14. happymama

happymama Niet meer actief

ik ken t . ik had last van mn evenwichts orgaan in t oor zei de dokter . ik kreeg gewoon simpele reis tabletjes en t was over

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb dit momenteeel ook en rond ei en menstruatie is het erger. dus bij heftige hormoonverandering. dit is ook de ene keer meer dan de andere keer. nu had ik ook die druk. en nu denkt de ha dat het is omdat alle neusorgaan dingen opgezwollen zijn (weet ff niet meer hoe het heet kan dr niet opkomen sorry) en heb dus neusspray tegen hooikoorts, al heb ik dit niet en ook nooit gehad. moet dit 2 wk lang doen en dan moet het afnemen. nu is de druk achter me ogen echt aanzienlijk minder geworden. de oren zijn er nog wel maar was afgelopen weekend ook ineens weer verkouden dus geen wonder.
    hier in huis zijn ze allemaal steeds verkouden en ik du niet bij mij slaat het altijd naar binnen en dit keer dus heel erg lang en vervelend. zal er nog een keer mee heen gaan. bij mij werkt nu dus de neusspray vooral voor de druk achter mijn ogen. duizeligheid blijft van de hormonen daar kan ik niks aan doen. jah aan de pil maar dat wil ik niet niet nog meer hormonen erin pompe pff daar heb ik geen zin in.

sterkte want het is geen pretje

16. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had vitamine D en B12 te kort. De dokter wist niet zeker of ik daardoor duizelig was, maar sinds ik vitamine D druppels neem en B12 krijg, ben ik niet meer duizelig geweest.

17. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Nee het is zeker geen pretje!
    Wens jou ook beterschap.

Ik ga dit eens voorleggen bij de Ha, maar hoe heet die neusspray? :)
    Ik ben al eerder bij de ha geweest en die had het toen over een vrius, maar dit keer voelt het anders, en het is vervelend want heb er heel lang geen last van gehad, en nu is het er weer.
    Ook heb ik vaak heel veel jeuk in mijn oren, en last van stijve nek, maar of dit er iets mee te maken heeft :(

Ik heb deze klachten eigk nooit rond eisprong/ongi

18. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Adem je wel goed? Klinkt gek. Maar kan ook hyperventilatie zijn. Hyperventilatie kan meerdere klachten geven

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bij jeuk in je oren denk ik nog meer aan een allergie..
    Dat heb ik namelijk ook altijd. Zere nek ook, maar of dat toeval is..? Past weer niet bij een allergie volgens mij.

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dacht ik ook aan, is bij mij ook de oorzaak van veel klachten....oa duizelig,
    onstabiel, spierspanning, stijve nek enz...

Deel Deze Pagina