Hoi Hoi, Even een vraagje, heeft iemand enig idee of het mogelijk is om via je telefoon een fotomap aan te maken op Facebook? En zo ja, hoe moet dat? Je kan nu wel meerdere foto's tegelijk plaatsen maar ik wil echt een map aankunnen maken en daar dan de foto's in plaatsen. Iemand die mij kan helpen?
Ik heb even gekeken op mijn telefoon (samsung galaxy s3) Je opent de Facebook app. Linksboven klik je op die 3 witte streepjes en dan klik je op je profielnaam. Dan krijg je je profiel te zien. Op je profiel klik je op "foto's" Dan krijg je je foto's te zien en onderaan staat er een blauw balkje met: "Foto's, Albums, Gesychroniseerd" Je klikt op "Albums". Dan krijg je dus je albums te zien en rechtsboven kan je op een wit plusje drukken om een nieuw album te maken. Zo duidelijk genoeg?
maar hoe krijg ik nu die map ergens anders? het gaat hier om, ik beheer een weggeefhoek en nu willen mensen daar een een map aan maken maar via de telefoon lukt dat niet.. weet iemand toevallig hoe ik dat moet doen?