Ik haat die tijd van de maand :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik voel mij sinds gisterenavond zooo zielig.
    Waarom? Nou, dat zal ik even vertellen... (WAARSCHUWING: Niet te letterlijk nemen).

Met mijn ongesteldheid op de loer, had ik dus (zoals elke maand). Een onweerstaanbare 'honger' naar iets lekkers. Dat kan in de eerste instantie van alles zijn. Iets zout, iets zoet of iets anders. Maar het liefste nog alle drie! Op zich natuurlijk lekker makkelijk. Ware het niet dat er totaal niets zoets in huis lag!
    Ja fruit, maar met iets zoets bedoel ik dan niet een verantwoorde snack. Ik wil chocolade! en dan het liefste met een praline en/of karamel vulling.

Wat er gebeurd er als er niets lekkers te vinden is en ik moet ongesteld worden? Juist! Ik word HELS!
    Dus mijn man voelt zich net zo zielig als dat ik dat doe, maar dat is zijn eigen schuld. Dan had hij maar iets lekkers in huis moeten halen! :p (ook leuk om te weten; hij heeft opdracht van mij gekregen om dat vooral niet te doen. Dat ivm met de lijn enzo).
    Nouja, uiteindelijk de honger gestild door middel van Vanille Roomijs met hagelslag. Niet de lekkerste combi, maar daar ging het ook even niet om.

En ja hoor! Vanmorgen word ik wakker met, mijn ongesteldheid! Dit om 5 uur en het 'brak door' in bed. Dus die kon ook gelijk afgehaald worden natuurlijk.
    En echt! Hang de vlaggen maar uit, want ik word gek van de buikpijn deze keer :x. Zo erg, dat ik besloten heb een 'spijbeldag' in te lassen voor mij en mijn zoon. Puur om het feit dat het idee aan een spijkerbroek echt TEVEEL was voor op de vroege, brakke, eerste-dag-van-die-ene-periode-ochtend.

Nu zitten wij dus op de bank. In pyjama. Nog steeds geen chocolade te bekennen en de wetenschap dat ik dadelijk toch echt mijn spijkerbroek in moet glijden om daar aan te komen, maakt mij depri.
    Ik kan alleen maar hopen dat de paracetamol op het juiste moment begint in te werken (als deze nog in gaat werken, meestal ben ik al te laat als de kramp er eenmaal is).

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou naar de supermarkt gaan en allerlei lekkers kopen:D

Sterkte!!

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ah heeft ook de optie bezorgen.

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahahaha! O MIJN GOD dit kon ik geschreven hebben! :D:D En dan toch een soort van teleurgesteld zijn als hij niet de moeite wil nemen om chocolade te halen.. :D:D Maar als ie ermee aankomt is het ook niet goed, want 'HALLO, je moest me tegenhouden want het is niet goed voor de lijn!' Hahahaha ik herken me hier zo in!

Heel veel sterkte! :p

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Mijn eerste gedachte: arme vriend van jou.

Zie voor me. Eerst de opdracht van je haakt NIETS lekkers in huis, om vervolgens een vol hormonen saggie vriendin aan te horen waarom er niets lekker is haha.

Kun je niet een rokjes aan en snel naar de supermarkt voor lekkers?
    Sterkte met je ongi!
    (Ben zo blij dat ik er voorlopig af ben! Maar de hormonen gaan hier ook gewoon door ;))

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Zooooo herkenbaar!

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ah nee, ik MOET wel even naar buiten. Kan het niet maken om mijn zoon met dit weer binnen te houden.
    Een trainingsbroek met Uggs is een absolute no-go toch? Of is het wel een keertje geoorloofd?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Met een grote zonnebril op herkennen ze je toch niet:D

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, dit was ook mijn eerste gedachte :D

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    En die hormonen; PFFFF!

Sinds ik niet meer aan de pil zit gaan ze echt alle kanten op. Je kan wel zeggen dat ik echt last krijg van PMS.
    Hoofdpijn, buikpijn, tietpijn, huilbuien, minimaal één paniekaanval en soms, heel soms kan ik echt agressief worden en dan meestal om iets stoms. Dat ik het garen niet door een naald heen krijg ofzo.

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    NEE, NIET doen haha.. Die trainingsbroek, a la.. Maar die Uggs eronder.. En in dit weer.. Nee! Hahaha..
    Ach joh, kan jou het schelen. Als er maar chocolade is :D

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gewoon met een flinke omweg gaan. Niemand die je ziet dan. Heb je meteen een win win. Verbrand wat kcal eet weer wat kcal ;)

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ergg herkenbaar !!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Trainingsbroek met sportschoenen eronder beetje sportief jasje en voila. je bent net wezen "sporten" en daarna even een boodschapje halen.

Hihi verder leuk he hormonen . heel herkenbaar en hier doe ik gewoon aan chocola eten bij die tijd. ajuus voel me dan al zo slecht.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Heb je cacaopoeder in huis? Dan kan je misschien iets bakken ofzo...

16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Cacaopoeder heb ik altijd wel :p, maar de rest van de 'bakspullen' zal ik dan toch ook moeten halen. Sniffels.
    Gelukkig begint de buikpijn al wat te zakken.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

18. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Heeel herkenbaar, ik eet ook het liefst van alles door elkaar vlak voor dat ik ongesteld moet worden :p. Ik zou gewoon in een joggingbroek gaan dat interesseert me op zon moment dan niet als ik echt zin in iets heb van de winkel :p

19. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Arretjescake! Roomboter, cacao en koekjes :D

20. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013