Wat ik me dan afvraag hebben jullie die toeslag dan zo hard nodig dat jullie het helemaal bij gaan houden of je het wel of niet hebt gehad? Is gewoon een vraag hoor.
Het zijn toch inkomsten waar je op rekent? En ja, je krijgt het niet voor niets, dan zit je onder een bepaalde inkomensgrens waardoor je het toch nodig hebt om rekeningen te betalen. Logisch toch? Dus ja, ik vind het altijd fijn als het op mijn rekening staat.
Ja. Ik ben "alleenstaand" en heb een huur van bijna 800 euro per maand en kinderopvang van meer dan 600 euro per maand en ik heb maar 280 euro om van te leven elke maand incl toeslag, dus ja, die heb ik nodig ja.
Wij krijgen ze ook gewoon allemaal hoor. Maar we zijn daar echt niet zo mee bezig. En was gewoon een vraag. Je moet je niet aangevallen voelen. Vind ik ook bij de topics van de kinderbijslag.
Aangevallen? Jij stelt je vraag denigrerend, zo van: Zijn jullie daar HELEMAAL mee bezig? Dat is nou eenmaal de feedback die je dan krijgt, en trouwens, volgens mij gaf iedereen vrij normaal antwoord op je vraag toch?
Wij hebben de toeslagen hard nodig idd. Ik heb momenteel geen inkomen dus we leven van het loon van mijn vriend. En dat redden we gewoon nooit. Dus ik ben altijd heel blij dat het weer de 20e van de maand is.