toeslagen

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen, ik heb mijn salaris ook niet (stond wel aangegeven bij werkgever voor vandaag). Ws. ook te maken met die storing?

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb ook nog steeds geen toeslag ontvangen. Dus ben benieuwd of het nog komt. Volgens de rabobank had de equens alles van de rabobank weg gewerkt en moet het in de loop van de dag op de rekening staan.

Update: Op donderdagavond 20 februari is een vertraging ontstaan in de verwerking van een deel van de betalingen bij Equens. Inmiddels heeft Equens de achterstand voor de Rabobank volledig ingelopen. Dit betekent dat de bijschrijvingen in de loop van vandaag zullen plaatsvinden. Excuses voor het ongemak.

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dat is van de Rabobank, zegt niets over de ABN.
    En ''in der loop van de dag'' is voor mijn gevoel allang voorbij :p

4. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ja klopt dat dan weer wel hih. Ik denk ook dat het pas maandag word. Best kl*ten

5. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Nogal .. slecht voor elkaar. Komt vast door dat overgaan op 1 vast rekeningnummer.
    Ik woon ook in Enschede:D

6. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Ja ze doen de dingen steeds anders word je niet goed van hahaha... Oke leuk een plaats genootje:D

7. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    :D
    Ik vrees dat het maandag wordt:(

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb het! ABN

9. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Niks te danken meid, ik weet hoe moeilijk het is ondanks dat ik parttime werk heb ik ook niet veel meer. Meer werken heeft geen zin omdat ik dat dan rechtstreeks naar het gastouderbureau kan overmaken. Het was een geval van overmacht.
    En ik had met liefde gedaan voor je kleine jarige meid.

10. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Kijk aan! :D

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Toen wij aan kinderen begonnen hadden we bijde goede baan en na geboorte dochter kochten een huis omdat het zo lekker ging. Al snel na intrek koophuis kwam nr 2. Heb na de bevalling weer meteen gewerkt maar al snel werd ik ziek . Een hernia. Na operatie weer aan de gang, en weer hernia. Uiteindelijk nu afgekeurd, kan voorlopig niet werken en spaargeld is op. Tja hebben niks te klagen en redden het prima met 80 per week maar soms baal ik wel dat ik niet meer kan werken en het zonder de extra's moeten doen. Helaas kun je je toekomst niet voorspellen wil ik hier mee zeggen . Bruto verdienen we net over de grens :( voor zorgtoeslag en dat terwijl ik verplicht voor 140 verzekerd moet zijn en elke maand standaard 35 extra betaal aan eigen risico. Tja het is niet anders en kan alleen maar hopen dat ik ooit weer de oude wordt, wat extra geld kan verdienen . Als ik in deze situatie zat en nog geen kinderen had gehad zou ik ze ook niet nemen. Met alleen liefde kom je er helaas niet

Ik kan dus wel Erg goed begrijpen dat toeslagen voor sommige net dat extra is om wat lekkers te kunnen kopen met boodschappen doen.

12. Onje

Onje Niet meer actief

Iemand met Ing die nóg niks heeft?

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Volgend mijn had ING ook allemaal al? Eventueel kijken op toeslagen.nl of alle gegevens nog kloppen? Ze veranderen soms spontaan rekening nummers. Zeker als jij en partner op 2 verschillende nummers gestort krijgen of verschillende toeslagen op verschillende rekeningen

14. Onje

Onje Niet meer actief

Ja heb net even gekeken er staat

Maart € 1.051 Dit bedrag is niet op tijd uitbetaald. Hierover nemen wij contact met u op.

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier was alles binnen gisteren om 17.00 ABN

16. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen

Waarschijnlijk krijg je dan een brief, dat je een kopie moet maken van je IDkaart, en een afdruk van je internetbankieren niet ouder als 2 maanden. Ik heb die brief ook gehad, je bank weigert dan door te geven dat het opgegeven rekeningnummer echt van jouw is. Door de ellende van vorig jaar met de fraude gaan ze alle rekeningnummers controleren.

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb ING en vandaag ook nog niks terwijl we normaal altijd de KOT op de 20ste binnen hebben.

18. Onje

Onje Niet meer actief

oh wacht eens even dat zou dan zomaar kunnen.
    De toeslag staat op de naam van mijn partner maar wij zeggen van de week zijn rekening op en die van mij wordt dan een en/of rekening. En op toeslagen.nl had ik het rekeningnummer dus al verandert.
    Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Naam en rekening nr komen dan waarschijnlijk niet overeen. En of rekening wordt toch al moeilijk over gedaan

20. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Ja dat heeft er mee te maken, zo snel mogelijk die en/of rekening voor elkaar maken en daarvan een afdruk van je internetbankieren opsturen. Ik had mijn rekeningnummer van de ene sns naar de andere veranderd. Ik moest ook bewijzen dat hij van mij was.

Op het moment dat ze alle gegevens verwerkt hebben wordt het binnen tien werkdagen uitbetaald. Ik zit dus nog even op het wachtbankje. Ze hadden vorige week wel alles binnen en verwerkt.

Deel Deze Pagina