Abn en nog niks. Heb net even geld moeten lenen van mijn vader om even verjaardag boodschappen te kunnen doen. Abn is over het al gemeen altijd laat. balen elke maand helaas.
Hier abnamro, nog niks. Ach ik maak me daar echt niet druk over, het komt heus wel en ik zorg dat ik gewoon geld heb. En daarbij, zo nieuw is het toch niet dat ing altijd snel is en de rest later. Ik heb het weleens na 6uur gekregen.
Dat wou ik net zeggen ja..heb t nog niet..Misschien kwestie van geduld maar je weet dat je het krijgt dus je wacht er toch maar weer op..
Eerst ging de KOT altijd op mijn rekening bij de Ing want ik betaal de kinderopvang maar dit nu is wettelijk gewijzigd en gaat het op de rekening waarop de meeste toeslagen worden gestort.Dit is dus bij mijn man op de Rabo maar daar staat nog niets op.Maandag wordt alles afgeboekt aan kdv/bso,uhhhmmm 1200 euro dus ik hoop dat het er morgen is zodat die naar mij kan overboeken.Erg onhandig en vooral omdat die Rabo altijd zo laat is weet ik uit ervaring.Bij ING staat het er gelijk 's morgens op.Volgens mij houden ze het bij de Rabo gewoon heel lang vast,eikels!!
Abn is tegenwoordig met alle uitbetalingen laat trouwens.. Ook al twee maanden op rij dat het salaris er pas een dag later op staat dan normaal... en nee das niet omdat ik dan giga rood sta want dat kan ik niet eens
abn en nog niks hier... maar vorige maand kwam t ook pas 's avonds geloof ik. Het zou er voor 00:00 bij iedereen op moeten staan.