Dit gaan we ook doen maar kregen pas afgelopen zaterdag een brief van de belastingdienst dat deze regel per 21 januari in zal gaan pfff.Als ik dat eerder had geweten hadden we het allang omgezet bij kinderdagverblijf en BSO.Gaan volgende week met vakantie en dan wil ik wel dat het allemaal rond is want ga daar niets steeds mijn rekening zitten controleren.Zal er morgen wel op staan(hoop ik).
Heb t echt nog nooit zo laat gehad... Nog steeds niets hier.. Morgenochtend wordt alles afgeschreven dus mag hopen dat het er vandaag nog is.
Wat ene gekke datum Devilschase. Om alles af te schrijven, kun je dat niet naar een dag of 5 later veranderen?
Moet er de 20e toch gewoon opstaan ? Een dag later is nog nooit gebeurd . Hier ook ABN maar nog niks !
Niemand in mijn omgeving heeft het nog. Denk dat de bank waar het vandaan moet komen storing heeft ofzo. Staat namelijk niks op de website van de toeslagen watwel zo is als het aan hun ligt.
ABN Ambro heeft een storing met het externe betalingsverkeer en kan niet garanderen dat het er vandaag nog op staat.
Hier ABN en ook nog niks. Nou kreeg ik vorige week een brief dat ze voortaan alles naar een rekeningnummer gingen overmaken, en dat was in eens een heel ander banknummer dan ze voorheen altijd naar toe overmaakte. Heel vreemd dat ze dat oude banknummer in eens weer gingen gebruiken. Gelukkig hebben we dat banknummer nog