heb rabo gebeld en ze zeiden dat ze al een paar dagen last van storingen hadden en nog hebben. ze hopen dat het vanavond opgelost is. kan zijn dat bedragen pas morgen gestort worden....
De toeslagen worden op rekening van mijn man gestort. Ik zal eens vragen of dat het er al op staat. Wij hebben Rabobank.
Net op alle storingen.nl gelezen dat de Belastingdienst vanaf 14.30 te maken heeft met storing. Zo raar he dat die storingen altijd op de dag van uitbetalen zijn... Pffff
Enne dat verhaaltje van uiterlijk 24.00 op de rekening... Weet niet hoe het bij de andere banken zit, maar die van ons (ASN) schrijft bij tot 18.30. Daarna pas weer de volgende dag vanaf 8.30.... Volgende keer als ik de Belastingdienst moet betalen heb ik last van.... Storing....
Abn nog steeds niks Word steeds erger met die bank! Hoor er veel meer over die nog niks hebben, en de laatste storting is al geweest geloof ik voor vandaag.
Is er nou serieus weer storing? Vorige keer ook al op precies dezelfde dag. Wat een toeval..... Rentetrekkers
Als de storing bij abn ligt heb je kans dat t er straks nog bij staat. Was in dec met mijn salaris ook.. Toen kwamen de verwerkingen er niet door.. Hoe dat bij de BD is weet ik niet
Hiet ook nog niets binnen! Ook het loon van man niet! Vorige maand was het wel op tojd maar het loom van man ook al een paar dagen te laat terwijl het wel was overgemaakt! Fe banken schijnen allemaal in de clinch te liggen
Abn geeft aan dat de kans klein is dat je het vandaag nog hebt. Vind t wel erg opvallend worden nu, al de derde maand na elkaar dat er precies op de dag van betaling een storing is. Word er echt doodziek van nu.