I know, las het ook net.. Hier al de derde maand op rij.. Niet alleen met toeslagen want die krijg ik deze maand weer voor het eerst.. Maar dec te laat salaris (ergens om 22.00 in de avond een keer) vorige maand salaris een dag te laat en nu dit gezeik weer.. Ben benieuwd volgende week met het salaris
Klinkt idd. wel als rente trekken die storing bij de banken...ik zou, indien je echt afhankelijk van de toeslagen bent, wat velen hier zijn denk ik, maar 50 euro ofzo apart in ene enveloppe leggen, kun je aan het eind iig. nog boodschappen doen. Ik heb zelf geen toeslagen, maar hoop dat ik morgen mijn salaris heb. Zo niet, pech, maar zou wel mooi meegenomen zijn dit weekend, motorbeurs, Ml heeft eigenlijk een nieuwe helm nodig, maar ik heb het geld ook niet zomaar over helaas
Dus een storing waarbij wij (net als jullie allemaal) de toeslagen niet kunnen ontvangen, maar bepaalde lasten wat er vandaag af moest is er ook gewoon af. Wel af, niet bij......... lekkere storing
ja idd, mn vaste lasten kunnen wel worden afgeschreven! vond ik ookal zo vreemd... ze zijn gewoon rente aan het trekken joh! stelletje aasgieren die banken bahh
Dat denk ik ook ja !! Het zal er toch wel opstaan voor het weekend ? Droog brood met water gaat nog wel maar me zoontje heeft toch echt luiers nodig
Storing uitbetaling toeslagen Door een verstoring bij de externe betalingsverwerker kunnen we niet garanderen dat alle toeslagen voor 00:00 vannacht verwerkt zijn. Wij doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk bij te schrijven. Onze excuses voor het ongemak.
pfff lekker dan, idiote storingen ook! Hier dus ook niets.. SNS. Mag hopen dat t er morgen op staat.....
De belastingdienst geeft ongeveer een week voordat de toeslagen op de rekening moeten staan de betalingen al door aan de tussenbank, Equens. Helaas kunnen zij er in dit geval dus ook echt niks aan doen dat het niet op de rekening staat. Ook de bank zelf niet deze maand, maar het valt wel op dat het elke maand later lijkt te worden... ING heeft niet te maken met Equens in dit geval, omdat de BD daar zelf ook bij zit en er dus geen extra bank tussen zit. Als het goed is hebben mensen bij de ING hun toeslagen vandaag gewoon gekregen.
hier ook 0,0 maar vraag me dan af als Equens het nu opgelost heeft zal het dan meteen op je rekening staan na 9 uur of moet de bank dan eerst nog ff nadenken of ze het wel op mijn rekning willen zetten en ik alsnog n hele dag of zelfs weekend moet wachten
Ik hou het nooit zo bij, wij krijgen alleen kot. Maar zie dat het vorige maand op de 20e was, kan alleen geen tijd zien. Nu nog niks binnen idd. Heb rabo....
ze zeggen net dat die storing voorbij is staat nog steeds niks op... abn nog storing die hadden toch ook storing hoop het niet want daar komt het loon vandaag ook op. abn als rabo staat nog niks op
Storingen zijn voorbij zeggen ze toeslagen worden vandaag betaald over de rest kunnen ze geen uitspraken doen of dat lukt of niet kan zijn van wel kan ook van niet