toeslagen

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Had zorgtoeslag van ING de 20ste in de ochtend netjes ontvangen.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook nog steeds niks! Rabo..
    Hoop wel dat het vandaag nog bijgeschreven wordt :)

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Vreemd zeg!
    Hier ook nog niks... (Rabobank)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook niet. Erg fijn want om 12 uur wordt er 800 euro afgeschreven, lekker weer! zoveelste keer al...

5. mamatjuh4

mamatjuh4 Actief lid

14 sep 2013
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier rabo en ook nog niets

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    abn ook nog steeds niks.. mn huur gaat er vandaag af.... en mn loon moet ook nog binnen komen pfff

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar

dat is hier gistermiddag gebeurd :( helemaal totaal blut , mijn salaris wordt vandaag ook gestort dus hoop niet dat mijn werk ook met eqens te mken heeft :)

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Er is telefonisch gemeld door rabobank aan een bekende van mij dat bij rabobank het er maandag op staat. ABN geeft aan het vandaag over te maken...

9. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik hoop het...

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hoop t niet zeg dat t pas maar word heb t juist dit keer hard nodig grrr
    Iemand toevallig wel al op de rabo?

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb er geen vertrouwen in dat het vandaag nog overgemaakt wordt. Gisteravond werd ook beloofd dat het nog betaald zou worden en achteraf kan dat niet omdat overwerken niet voorkomt in de werktaken bij Equens.... Hadden de banken ook kunnen weten dat hun savonds geen betalingen verwerken maar toch melden ze dat het er voor 0.00 uur op staat. Nu beloven ze vandaag... eerst zien dan geloven.

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind dit echt niet normaal moet ik zeggen.In de afgelopen 10 jaar kreeg ik altijd KOT op mijn ING rekening en echt nooit problemen gehad.Stond er altijd op de 20 ste op.Nu gaat het op de Rabo van mijn man omdat alles wettelijk naar 1 rekening moet.Kreeg hier afgelopen zaterdag pas bericht over.De 22 ste wordt er in ene keer 1200 euro van mijn rekening geschreven KDV/BSO.Zal allemaal wel goed komen maar wat een gedoe.Nu vandaag wachten op het geld en kan man het naar mij overschrijven en dan ga ik zsm regelen dat het opvanggeld in het vervolg van zijn rekening wordt gehaald.Hij stelde voor om per automatisch incasso iedere maand naar mij over te maken maar als het niet op de 20ste wordt gestort dan valt er weinig over te boeken.Echt nooit gedoe hiermee gehad en nu alleen maar gezeur door zgn storingen waarvan ik eerlijk gezegd helemaal niets van geloof.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    oh dit hoop ik toch echt niet! :)

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Deze storing is niet meer dan simpelweg rente trekken. Wel toevallig dat het zich altijd alleen maar voordoet op de dag dat een merendeel van nederland toeslagen verwacht.

15. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hoop het ook niet dat het het weekend over getild want heb het normaal niet zo nodig maar nu wel echt nodig en moet van het weekend een paar dingen doen die ook geld kosten....

loon staat ook nog niet op abn ben benieuwd hoe dat gaat lopen afgelopen maand ook 2 dagen later gehad zou betekenen alles na het weekend :x

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hier ook nog niks (ABN) . Ook totaal blut ! Me salaris moet ook komen vandaag en is nog nooit te laat geweest . Zal dat wel gewoon komen ? Weet niet of het alleen de toeslagen zijn waar er problemen mee zijn .

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Damnz zal je altijd zien, als ik dit geweten had had ik vorige week niet zoveel rekeningen betaald, dan had ik nog geld gehad voor zondag, dan vier ik de verjaardag van de 2 oudsten pffff, nou ja, gelukkig kan ik nog in het rood staan, maar dan doe ik wel heel goedkoop boodschappen, het is niet anders.

18. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb net gelezen dat de storing nog niet verholpen is ook al wordt het wel beweerd. Dus ik ga ervan uit dat we pas, met geluk, maandag ons geld hebben. Geweldig, :x we hebben de toeslagen altijd hard nodig!!

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Er is een probleem bij Equens, dat zou dus ook een probleem op kunnen leveren met salarisbetalingen... Het is iig geen probleem van de belastingdienst (de toeslagen) of van je bank....
    Veel werkgevers gebruiken Equens als betalingsverwerker, maar niet allemaal hoor.

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou ik mag toch hopen dat het vandaag opgelost is..

Deel Deze Pagina