Via de abn facebook site: *Het ziet er nu naar uit dat de storing nog niet voorbij is. We zijn nu druk bezig met Equens, om de toeslagen zo snel mogelijk te ontvangen. Dan zullen wij dit ook direct verwerken. *We kunnen op dit moment niet garanderen dat de toeslagen vandaag worden bijgeschreven. We doen er uiteraard alles aan om dit wel in orde te maken. *Helaas zijn de problemen nog niet verholpen. Een deel van de mensen heeft de toeslagen (gedeeltelijk) gehad. Op dit moment wordt er alles aan gedaan om alle toeslagen vandaag op de rekeningen bij te schrijven. We kunnen dit niet garanderen. Excuses hiervoor.
nou gelukkig dat we nog hebben getankt, en nog net boodschappen hebben voor zaterdag en zondag. maar ik moet ook 2 rekening betalen wat al herinderingen zijn
ABN geeft wisselende signalen. Sommige telefonisch medewerkers geven aan dat het er vandaag zowiezo op staat. Anderen zeggen dat het niet met zekerheid te zeggen is en weer anderen zeggen dat het gegarandeerd NIET vandaag betaald gaat worden. Voor meer info zie ABN op facebook aangezien ze alleen via facebook storingen doorgeven.
Hier sns en ook nog niks binnen. Ik heb het ook nodig maar kom het weekend nog wel door. Maar moet je na gaan dat er genoeg mensen zijn die nu geen cent meer in hun zak hebben zitten, en het hele weekend nog door moeten komen.
Ik baal verschrikkelijk dochter haar jarig kan geen taart halen bij hema.... baal echt verschrikkelijk.
Tja, mijn zusje kan bijv ook maar blij zijn met familie om haar heen als alleenstaande ouder. Anders kwam ze het weekend niet door. Toch schandalig! En bij Equens werken ze savonds al niet door dus in het weekend zullen ze ook wel niet aan de medemens denken.
Hier ook nog niks binnen. Maar ( niet aanvallend bedoeld) krijgen sommige hier dan echt zoveel toeslagen en wachten jullie er echt op? Omdat ik lees dat er dan geen boodschappen gedaan kunnen worden of geen taart gehaald? Wij krijgen alleen kgb en verder niks maar wij hebben het ook niet heel breed maar gelukkig niet zo erg dat we niks meer kunnen als de bijslagen niet binnenkomen. En nogmaals is niet vervelend bedoeld maar lijkt me voor jullie juist heel erg vervelend.
Op internet las ik dat er gisteren wel degelijk een storing was bij de belastingdienst dus dat verklaart een heleboel.Storing bij BD en dan zogenaamd bij de bank dus het zal maandag worden. Ik ga niet meer kijken en zal er maandag wel opstaan en anders moet de kinderopvang maar een dagje later nogmaals incasseren. Ik geloof het ondertussen allemaal wel een beetje. Ben gelukkig niet afhankelijk mbt boodschappen enz maar baal ervan dat de kinderopvang maandag niet kan incasseren.Is dan maar even niet anders.
Er zijn inderdaad mensen die van de huur/zorg/kgb moeten leven omdat ze anders na aftrek vaste lasten niks over hebben.
Hier ook nog niks. Wij hebben rabobank. Ik hoop toch echt dat het er straks opstaat hoor. We hebben niks meer dus ja wij wachten er echt op! We krijgen zorgtoeslag en kind gebonden budget. We hebben het gewoon echt nodig. Stomme storingen ook, vind het echt belachelijk
Volgens mijn met minimum loon krijg je met 2 kinderen 110 kindgebonden budget en 70 euro zorgtoeslag per volwassenen Ongeveer kan er paar euro naast zitten. Das bijna 200 euro
Maar als ik hier lees vind ik toch dat heel veel mensen daar afhankelijk van zijn. Lijkt met verschrikkelijk voor hun dat bedoel ik. Dan hoop ik zeer dat ze dat nooit afschaffen want hoeveel mensen komen er dan in de shit
Als je op de minima zit krijg je behoorlijk wat aan zorgtoeslag, kgb en eventueel huurtoeslag. Aangezien de huur vaak wordt afgeboekt gelijk met het loon wordt de toeslag veelal gebruikt voor leefgeld en het loon voor de rekeningen. Of wat denk je van de kinderopvangtoeslag terwijl sommige kinderdagverblijven bijv vandaag al afschrijven omdat het wettelijk gezien al op de rekeningen zou moeten staan. Ze mogen er tot middennacht op de 20e over doen om uit te betalen. Dan wacht je er wellicht niet op om te kunnen eten maar heb je wel een 'probleem' als het er niet is. Niemand zit te wachten op onnodige storneringen en bijkomende kosten van acceptgiro's en dergelijke.