Hallo moeders, Aangezien hier vast en zeker mensen op het forum verblijven met een eigen onderneming dacht ik.. laat ik deze vraag hier eens stellen. Ik ben op zoek naar plastic draagtassen met een bedrukt logo op de tas. Waarom kan ik nu niks fatsoenlijks vinden??? Ik heb een winkel en werk nu met tassen zonder logo wat niet echt ideaal is. Weet iemand een goedkope site waar: 1) ik geen euro's betaal voor 1 tas maar centen? 2) een site waar je niet direct 10.000 tassen af moet nemen maar wat ook kan met 2000 of 5000 stuks? 3) hoe het zit met de kleuren? Mijn logo bestaat uit meerdere kleuren alleen moet ik aanklikken om hoeveel kleuren het logo bestaat... moet gewoon full color bedrukt hebben... maar die optie zit er niet tussen. Nou bedankt voor het lezen in ieder geval en hoor graag van jullie
Plastic tassen Kleine Oplage - Goedkoop vanaf 300 st. is dit iets? zit je rond de 0,50 per tas, dat is logisch bij een kleine oplage. Wanneer je 10.000 tasjes zou bestellen gaat de stuk prijs meer richting de centen.
Zie nu dat daar enorm hoge instelkosten bij zitten, dat maakt het meteen een stuk minder interessant .
Haha thanx.. Ja het is allemaal erg duur. Vind 50 cent voor een tas prima maar het meeste praat je al over 1 euro per tas of nog meer. En ik ga niet geld vragen voor een tas... dat vind ik belachelijk. Ik wil dat de mensen reclame maken door met mijn tas te lopen... Voor de tassen die ik nu heb betaal ik nog geen 20 cent per tas. Dus dacht vraag het hier even want kan niet begrijpen dat mensen zoveel betalen om tassen te bedrukken.. En anders denk ik dat ik het niet snap.. hahaha
De opdruk in meerdere kleuren maakt het duur, misschien dan een idee om je logo om te zetten in een zwart wit opdruk, vooral omdat je een kleine oplage wil
Bij draagtassenstunter kun je al wel goedkoop tassen laten drukken. 5000 stuks voor 1088,- zie ik net. Weet niet hoe de kwaliteit is, zijn wel de budget tasjes.
Sorry, ik zie nu dat je een full-color print wilt. Ik zou als ik jou was even bellen voor een offerte en eventueel overwegen om je logo iets aan te passen.
waarom geen milieuvriendelijke linnentasjes? misschien iets duurder maar gaat langer mee dus maken ze er nog langer reclame mee als je googled op bedrukken linnen tasjes vind je genoeg sites www.maxtassen.nl bijv
Wat voor winkel heb je? De jeanswinkel op ons dorp vroeger had van die nylon dichttrekrugzakjes met van die touwtjes, als je weet wat ik bedoel. De halve middelbare school had die als gymtasje, wat voor reclame wil je nog maar? Sorry barbel, linnen tasjes zijn zo niet hip...
Thanx lady's! Budget tassen geeft niet als ze maar wel wat stevig zijn. Niet van die Hema/ kruidvat of markt tassen zeg maar. Dat van die rugzakjes is wel een goed idee maar zal wel veel geld zijn. Ik heb een baby/kinderwinkel.. verkoop eigenlijk van alles. De meeste mensen willen een tasje ook al is het iets wat in de tas kan. Kopen ze iets voor 1 euro, dan nog willen ze een tasje.. Maakt mij niet uit verder maar als ik dan tassen heb die meer als 1 euro per stuk kosten vind ik dat wel zonde. Ik was al aan het denken om de naam gewoon in het zwart neer te zetten met een fel roze tas... dat maakt het ook wel leuk. Maar dan nog roze tassen zien te vinden
Ik zou gaan voor wat milieuvriendelijke tassen. Ook papieren tassen zijn goed en stevig. Hier in het dorp geeft de Zeeman geen tas meer mee en ik vind dat persoonlijk een fijn iets. Er gaat zoveel plastic verloren, nergens voor nodig.
Geen idee, wat papieren tasjes kosten.. Maar dat zie ik ook vaak, danwel niet gestempeld. Of met een kaartje eraan geniet.
Papier in combinatie met een eigen stempel Die stempel kun je ook nog gebruiken op andere dingen ( briefpapier) Ik heb voor mijn poststukken een stempel die ik op elke enveloppe kan stempelen. Ideaal Papier is beter dan plastic
Vind ik een goed initiatief! 👍 De action hier probeert ook te minderen, maar zelfs al zit er plastic om het product dan willen mensen nog een tasje. Ik neem trouwens 95% van de keren zelf een tas mee. Je zou idd papieren tasjes kunnen nemen. Vind ik best chic staan. Evt. een sticker (helaas wel plastic) met de naam van je winkel. Papieren draagtassen tasjes van papier Draagtassen bestellen en kopen. Versteden Papier Draagtassen Tilburg. http://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten/bedrukte_verpakkingen/tassen#{tab:1,sort:basic}
Ik vind een mooi papieren tasje veel mooier eigenlijk. Kun je ook gelijk gebruiken als cadeauverpakking. Lintjes eraan, leuke applicatie erop in de richting van een wuppie ofzo en klaar.
Wij hebben bigshoppers die gebruiken mensen vaker en dus meer reclame. Wel eens waar geven we deze gewoon weg maar bij echt kleine klanten hebben we ook gewoon grote en kleine blanco hemdtasjes.