Toeslagen

Discussie in 'De lounge' gestart door xSNDY19x, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mooi verwoord.
    Wij zitten ook net boven die grens maar dat is misschien een paar euro hihi
    Wij betalen ons scheel aan kinderopvang want krijgen maar heel weinig terug en zelfs met die nieuwe regeling is het nog sappelen.
    Mijn man verdiende voorheen flink bij door het werken in het buitenland maar dat heeft hij voorlopig ook in de koelkast gezet.
    Doordat hij meer verdiende moeten we een enorm bedrag aan de belastingdienst over 2013/2014 KOT terugbetalen dus waarom extra werken als je het toch direct weer moet inleveren bij de belastingdienst?
    De jongste (ook 3 kinderen) gaat na de zomervakantie naar school en eerst wilde ik meer gaan werken maar ik heb zitten rekenen en ik schiet er misschien een paar tientjes mee op en dat is het dan wel zo'n beetje.
    Extra BSO en vakantie opvang waar je al hele minimale vergoeding voor krijgt dus dat plan is nu helemaal van de baan.
    Misschien over 10 jaar als ook zij op het VO zit en ik geen opvang meer nodig heb ;)
    Gelukkig zijn we er inderdaad niet van afhankelijk maar anderzijds klopt het voor geen meter omdat de inkomsten elkaar weinig ontlopen van bij de mensen die het wel allemaal krijgen.

2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw

En niet veel later kgb :)

Deel Deze Pagina