Nee snap ik, t is vechten tegen de bierkaai. Niemand die zich verantwoordelijk lijkt te voelen of je "vaste contactpersoon" is totdat dit weer opgelost is, laat staan iemand die inhoudelijk reageert. Blijf me verbazen, wetende dat wij echt expliciet en inhoudelijk moesten aangeven op welke punten een bepaald besluit was genomen om bijv. een bepaalde post niet op te nemen als aftrekpost.
Dit hebben wij ook gehad. Ze hadden bij ons de toeslagen stop gezet tot dat ik alle papieren kon aanleveren en zij gecontroleerd hadden. Ik werkte 30 uur en man 40+ uur dus onze, toen, 2 kinderen gingen 4 dagen naar t kdv. Dat koste meer dan €2000 per maand. Wij konden dat niet zomaar betalen want dan zouden we andere rekeningen niet kunnen betalen. Al bij al duurde het 3 maanden en ik liep ruim €6000 achter bij t kdv. Zij zeiden opgegeven moment: binnen 48 uur moeten de facturen betaald zijn anders mogen de kinderen niet komen. Dan zou ik niet kunnen werken en nog meer schulden creëren. Al met al heb ik het van mijn ouders kunnen lenen. De belastingdienst zei na 3 maanden: je gegevens kloppen. En die toeslagen... kreeg ik met terugwerkende kracht terug... geen eens in één keer, maar elke keer een beetje.