In september willen we graag naar Italië. Hoe is het weer rond het Gardameer? We zijn dan met peuter en baby, het zou fijn zijn als het zwemwater en de buitentemperatuur nog voldoende is voor hen dan. Wat zijn jullie ervaring in de eerste helft september? En wat is fijner met een baby, vliegen of met de auto?
Wij zijn afgelopen september geweest. Vanaf 3 september zijn we daar 10 dagen geweest. Het gardameer is altijd een gok wat het weer betreft. Wij hadden goed weer en elke dag tsn de 25-30 gr. Zwembad was qua water redelijk goed te doen. We gingen wel pas 's middags want 's morgen was het water te koud. De hele zomer is het weer aan het gardameer volgens mij wisselvallig geweest. Maar vanaf de dag dat wij aan kwamen was het goed toeven. Wel af en toe 's avonds een bui maar dat vond ik niet zo'n ramp. Het koelt 's avonds natuurlijk wel redelijk af in september. Wij zijn trouwens met de auto gegaan. Hebben in Oostenrijk (Ehrwald) een overnachting ingepland. Ging echt super goed. Ons mannetje was toen net 2 jaar oud. Op de terugweg zijn we ineens gereden. Ging ook heel goed. Wij wonen wel in Limburg dus dat scheelt alweer iets met Utrecht bijv.
Wij zijn afgelopen jaar in september geweest. Hadden echt heerlijk weer! Mijn ervaring is dat september vaak mooi is, ook in nl!
Wij zijn al meerdere keren in september geweest en daar heerlijk weer gehad, rond de 30 graden. 1 bui gehad, maar dat was in de nacht.