Update fert.arts

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1402, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hallo! Weer terug van weggeweest ivm de verhuizing en verbouwing....dus ff een update van mij.

Wij zijn gisteren voor het eerst bij de fert.arts geweest, omdat het dag 14 van mijn cyclus was, wilde ze direct een FM doen...deze was 15,7 mm en we kregen de opdracht om gisteravond ons huiswerk te doen en vanochtend moesten we weer komen, de FM was nu 17,9 mm (goed broeden natas :D ) Helaas was de uitslag van de samenlevingstest niet goed, allemaal stilliggende zwemmertjes. De productie was top, alleen geen zwemmers dus. Vrijdag moet ik weer komen voor een FM en weer een samenlevingstest.

He he, ben blij dat ik weer internet heb! Hoezo verslaving?! Nouja moest ff mijn ei kwijt, in dit geval hou ik hem liever nog ff tot na vrijdag :D

Liefs,
    Natasja

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Welkom terug! Fijn dat de vaart erin wordt gehouden, maar balen dat de samenlevingstest negatief was. Ik hoop dat dat de volgende keer anders is. Heel veel suc6 met alle onderzoeken. Ik hoop dat jullie snel geholpen worden!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes meid...de hele goede zijn natuurlijk niet meer te vinden ;)
    Ik hoop dat het lukt meid! Heel veel succes!
    Elmo

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

Welkom terug! Inderdaad vervelend dat de samenlevingstest stilliggende zwemmers had. Ik hoop zo dat de volgende oke is.

Groetjes,
    Elvira

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je wel meiden :D Ik hoop ook dat de snelste zwemmers direct de goeie kant op gezwommen zijn. As vrijdag heb ik weer die test, dus ik hoop op goed nieuws. Dinsdag mag ie het potje inleveren, dan horen we hoeveel het in zijn totaal is! Erg spannend allemaal zeg. Ik begin nu pas echt te beseffen hoe verschrikkelijk sterk jullie zijn......ik ga snel eens ff bijlezen, heb al zoveel gemist de laatste maanden. Ik hoop dat er heel veel zwangeren bijgekomen zijn!

Liefs,
    Natasja

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb de 2e samenlevingstest gehad, en die uitslag vanmorgen heeft ons een mega glimlach bezorgd! Ik had namelijk een "struisvogel' ei van bijna 24mm die op springen stond, en afgelopen woendag waren er allemaal dode zwemmers, en nu..........stikte het van de supersnelle zwemmers :confused: :D

Maandag heb ik weer een folikelmeting (terwijl hij er dan niet meer moet zitten als het goed is) En dinsdag moet mijn mannetje een potje met zwemmers inleveren.

Weet iemand hoelang je moet wachten op een uitslag daarvan? En nog een vraag, volgens de arts is het echt belangrijk om om de dag te klussen, maar nu moesten wij gister verplicht voor die samenlevingstest en mijn ei staat nu op springen.......wat is wijsheid, vanavond toch klussen, of wachten tot morgen?

Liefs,
    Natasja

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

KLUSSEN! hihihihi
    Als je het niet doet denk ik dat je gaat balen....
    Maar wat een supernieuws zeg! Fantastisch, dit geeft jullie veel hoop denk ik.
    Nou, ik wil je hier niet meer zien vanaaf ;)

Elmo

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hahaha ik had hetzelfde idee meid :D En ja idd, dit geeft ons zeker heel veel hoop....

En euhhh......ligt er eentje te maffen op de bank, hoe krijg ik die nou weer levend? Zal je altijd zien, hij zei net al dat ie helemaal op was van het werken vandaag.....daar krijg ik echt een dubbele klus aan ;)

Liefs,
    Natasja

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wauw dat is nog eens goed nieuws zeg! Ik hoop dat je je ventje gisteren nog van de bank hebt weten te krijgen voor een klusje....en dan over 2 weken goed nieuws ;)

10. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Zeker weten meid, het heeft me achteraf niet eens zoveel moeite gekost...mannen hahaha ;) Nu weer de lange 2 weken wachttijd, ik ga "rustig" op het bankje zitten en ik wacht het af. Ondertussen ga ik flink duimen voor iedereen hier. Eerst maandagochten nog een FM....ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,
    Natasja

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zal je aan de goede kant van de bank eraf duwen. Zit al klaar ;)
    XXX

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ga voor je duimen meid!
    Spannenddddddd

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jaaaaa echt wel! Het was heeeel duidelijk, ik heb op zaterdagmiddag om 17.00 uur mijn mega-eisprong gehad, dat was echt niet te missen! Vrijdagavond laat geklust, dus volgens mij zit dat wel helemaal goed :D

Maandag een FM meting (wat ik niet snap, want hij is toch al weg?) en dinsdag een zwemmerstest (weet iemand hoelang de uitslag op zich laat wachten?)

Hopelijk vliegen de weken voorbij, ik ga me niet vervelen, want ik ben voor iedereen flink aan het duimen :D

Liefs,
    Natasja

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed gedaan meid!
    Ik denk dat ze zeker willen weten dat je eitje is gesprongen...altijd goed zou ik zeggen.
    Ik wens je ontzettend veel geluk deze ronde!
    Dikke knuffel,
    Elmo

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bij ons duurde de uitslag van de zwemmers een kleine week...Suc6 met alles! En duimpjes draaien hier ook voor jou uiteraard ;)

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hay meiden, ik ben weer iets wijzer.....

Ik heb vanmorgen een FM gehad, en ik had idd gelijk! Ook vertelde ze me dat wij toch onder de goede vruchtbare stelletjes vallen, naar aanleiding van de onderzoeken, ze had het over 80% kans. Goed nieuws zou je denken, nu begint ze te vertellen dat ze geen patienten helpen met overgewicht (tot een BMI van 35) laat ik een BMI van 45 hebben :( Maar aangezien ik een nierziekte heb, wil ze in een teamoverleg vragen om voor mij een uitzondering te maken. Dit hoor ik pas in januari! Morgenvroeg moet mijn man zijn zwemmertjes weer inleveren en donderdagochtend bellen ze mij de uitslag door, ook krijg ik dan een afspraak voor in januari. Vrijdag moet ik bloedprikken voor mijn progesteron waarde...............dus al met al..............ik ben mega-zenuwachtig!

Liefs,
    Natasja

Deel Deze Pagina