Ik gebruik altijd een nat spuugdoekje, papa heeft uitgevonden dat je kiekeboe moet spelen. Gewoon over haar hoofd gooien en dan ziet ze niet dat je haar neus gaat schoonmaken Ik ben meer van het 'niet aanstellen het duurt maar een paar seconden' en gewoon negeren dat ze er niks aan vindt. Je kan niet alles hebben
washandjes werken hier het beste of zelf even laten poetsen... gaat voor geen meter, maar dan is het begin gemaakt om het af te ronden.
Liefst droge hele zachte tissues gebruiken. En ik zou echt niet elk snotje gelijk weghalen, daar wordt het echt heel schraal van.
Hier ook zoéén.... Bij het schoonmaken van haar gezichtje negeer ik haar gezeur gewoon. De neuspeer gebruik ik niet meer, sinds ze een keer een bloedneusje kreeg omdat ze haar hoofd heel hard wegdraaide terwijl dat ding in haar neus zat. Als ze echt heel erg dicht zit, snel rechtopzetten, zoutoplossing erin sprayen en hasr daarna een tijdje rechtop laten zitten. Dit moet inderdaad wel in een toptempo gebeuren, anders laat ze het niet meer toe. Ach ja, het houdt je van de straat.....