toet poetsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cybi, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik gebruik altijd een nat spuugdoekje, papa heeft uitgevonden dat je kiekeboe moet spelen. Gewoon over haar hoofd gooien en dan ziet ze niet dat je haar neus gaat schoonmaken :)

Ik ben meer van het 'niet aanstellen het duurt maar een paar seconden' en gewoon negeren dat ze er niks aan vindt. Je kan niet alles hebben :)

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    washandjes werken hier het beste of zelf even laten poetsen... gaat voor geen meter, maar dan is het begin gemaakt om het af te ronden.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Dat type ben ik ook ja :D werkt soms best fijn voor mama

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik negeer het ook :)

5. misa

misa Niet meer actief

Liefst droge hele zachte tissues gebruiken. En ik zou echt niet elk snotje gelijk weghalen, daar wordt het echt heel schraal van.

6. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Hier ook zoéén.... Bij het schoonmaken van haar gezichtje negeer ik haar gezeur gewoon. De neuspeer gebruik ik niet meer, sinds ze een keer een bloedneusje kreeg omdat ze haar hoofd heel hard wegdraaide terwijl dat ding in haar neus zat. Als ze echt heel erg dicht zit, snel rechtopzetten, zoutoplossing erin sprayen en hasr daarna een tijdje rechtop laten zitten. Dit moet inderdaad wel in een toptempo gebeuren, anders laat ze het niet meer toe. Ach ja, het houdt je van de straat.....

Deel Deze Pagina