Het zoontje van mijn vriendin is gek op zijn knuffel Zeb van Snoozebaby. Maarrrr, ze heeft er maar 1... Nu is het zo dat ze niet meer te krijgen zijn. Wie o wie heeft nog zo'n Zeb liggen en wil 'm een goed nieuw thuis geven? Het gaat om een lichtblauwe
Heb al gegoogled maar hij is niet meer te krijgen. Marnat, jouw 1e link staat ie niet tussen En de 2e link is uit nieuw zeeland...
Ow beetje ver weg he , sorry zal de volgende keer beter op letten. Kruitvat al geprobeerd prenatal . Ik hou het in de gaten mag binnen kort toch weer op zoek naar baby dingen . Zusje is weer zwanger .
Hihi geeft niet hoor, ik had ze zelf ook al in China gezien. Ze zei dat ze m nergens kon vinden dus neem aan dat ze wel bij de prenatal gekeken heeft. Gefeliciteerd met de zwschap van je zus, heb je het er erg moeilijk mee?
Valt mee hoor ben meer bezig met wat het word dan , het moeilijke er aan . Lees mijn topic zet ik soms nog wel wat in . Ga vandaag na de boulevard hier ,weet niet of ik babyzaak in kom, als ik iets zie dan hoor je van mij .