Zag ik ineens dat ik onder mijn gewicht zit van voor de zwangerschap! Gelijk al mijn oude broeken weer tevoorschijn gehaald en ja hoor, ze passen weer!! 3 nog niet, tenminste, die kan ik wel aan maar krijg ik bij mijn heupen niet meer dicht.. Denk niet dat dat nog goed gaat komen, of wel? Heeft het sporten en letten op wat ik eet toch effect gehad.. Meiden die ook nog bezig zijn met afvallen, geef vooral niet op! Hier heeft het ook ruim een jaar geduurd, maar uiteindelijk komt het goed! Ik was zo blij, wou het even delen
oh dat moment ken ik hihi, leuk he! Ik durf mn kleding nog niet uit de verhuisdoos te halen en heb nog steeds mn zwangerschapsbroeken aan...
goed gedaan! Ik pas helemaal niets meer ik wil groeien maar dat vind ik echt een nadeel. mijn lievelingsshirt pas ik niet meer snik.. ik kan hem niet weg gooien wie weet pas ik hem oooit weer gheheh
Proficiat! De strijd tegen de kilo's is gewonnen, nu nog de laatste opstootjes van kilo's die terug willen komen onderdrukken, maar dat komt wel goed, je hebt nu al de ervaring en kennis. Ik pas op 20w nog steeds in de kleren die ik vlak voor ik zwanger werd droeg, dus tenzij ik ineens nog veel ga bijkomen (niet waarschijnlijk wegens ziekenhuisdieet en strikte begeleiding), zal er ditmaal niet veel af moeten om "weer in mijn broeken" te passen (de baby en zijn volume gaan er vanzelf uit over een klein half jaar). Bij mij mag er wel van dat gewicht nog wel veel af, ik schat dat dat toch een 2-tal jaren zal nodig hebben mits dieet, veel sport (oei, wanneer plannen) en dat mijn medicatie goed ingesteld blijft.
Goed zo!! Misschien ga je die andere broeken ook nog wel passen, ik ging gisteren mijn kast leegruimen en vond een stapel oude spijkerbroeken waarvan ik dacht dat ik ze nooit meer zou passen.. maar heb sinds kort het regelmatig sporten weer opgepakt en ze passen weer!! (Behalve eentje van maat 24 maar who am i kidding? )
Bedankt allemaal Ik heb er een hard hoofd in dat ik die 3 'smalle' broeken nog ga passen. Ik krijg ze gewoon niet dicht doordat mn heupen wat breder zijn gebleven.. Maar dat kan de pret niet drukken, de overige kan ik allemaal weer aan misschien moet ik die 3 broeken maar op marktplaats zetten ofzo.. zijn nog helemaal nieuw..
Hier ook nog heel lang flexibele bekken en heupen gehad. Paste wel weer in een aantal broeken. Van voorheen maar sommige ook niet. En Voila ineens paste het wel weer, dus er is nog hoop.
Top! Hier na een jaar gelukkig ook weer in shape pppffff! Voel ik me toch veel beter bij Goed gedaan!! O ja en het leukste lekker wat nieuwe kleren shoppen heb ik ook gedaan want dat andere is natuurlijk veulsteeee groot! Gefeliciteerd!
Erg fijn gevoel is dat he! Geniet nu maar lekker van het feit dat je (bijna) alles weer aan kan. Hier was ik tijdens de zwangerschap erg bang dat ik niet alle kilo's zou kwijtraken. Ik was ongeveer 14 kg aangekomen. 4 weken na de bevalling was er niets meer van over. En nu zit ik zelfs ondermijn gewicht van voor de zwangerschap. Niets voor gedaan, misschien door de borstvoeding?
Ik denk dat borstvoeding idd helpt met afvallen. Dit heb ik zelf nooit gegeven. Ben tijdens mijn zwangerschap denk ik zo'n 16-18 kilo aangekomen. Ben toch erg blij dat het er nu weer af is.. Moet er wat meer moeite voor doen gezien de bouw van mijn (bijna) hele familie...