Bij ons hapert Tim Takelwagen. Ik dacht eigenlijk dat dat komt omdat er soms behoorlijk mee wordt gegooid. Ik ga eens een nieuwe batterij proberen
Toybrands even opzoeken via Facebook. Hebben tegen de laagste prijzen autootjes. Komen binnenkort nieuwe uit
Leuk!! lees lekker mee Ivan krijgt voor zijn verjaardag de ambulance. De goedkoopste site die ik vond is deze; Merkenspeelgoed: Nummer èèn in speelgoed - Producten - Categorie: Toet Toet garage autootje kost daar 6,68 per stuk!
Zoon vn 18mnd heeft al veel vn ToetToet gekregen (verjaardag e.d.) maar speelt liefst met losse autootjes. Gebruikt wegen en garages enzo nooit! Ik vind het vliegtuig t meest irritant, en de traktor het best te hebben . Hebben ook de cementwagen, racewagen en brandweer.
Hier moet ik bij de garage de auto's via de lift naar boven doen en onder het helikopterplatform zetten en dylan duwd ze dan naar beneden, heeeeeeeeel serieus doet hij dat soms gaan ze ook op de kop de baan af of helemaal rechtdoor zonder de bocht te nemen hana De knopjes beneden heeft hij ook gevonden, die van de wasstraat en tankstation dus soms ligt hij op zijn zij op die knoppen de duwen Dat geel, groen, het waait hard blabla vind hij ook leuk En ik moet met de autootjes over zijn lijfje rijden, vooral op ruggetje en dan naar de schouders,.... Dan duikt hij helemaal in elkaar en lacht dan heel schattig. Zal wel kietelen zeker? Haha Vandaag vond ik een auto boven op het helikopterplatform Auto's blijven wel altijd in de buurt van de garage, geen idee waarom want de rest van het speelgoed is door het hele huis verspreid Hoe spelen jullie dreumesen ermee?
Geloof dat ToysXL ook niet zo duur is met de autotjes. Eind februari komen er 3 nieuwe! Cabriolet, Quad ennnn.. Nog één.
Rond die leeftijd was het op de knopjes drukken en voornamelijk met de autootjes gooien, toen kwam er een fase dat ie er helemaal niks mee deed en ik dacht dat het een miskoop was maar tegenwoordig speelt ie er echt mee...rijdt echt over het wegdek en door de garage, wel leuk.
Bulldozer, tractor met aanhanger, auto met caravan, grote brandweerauto en een wasstraat Allemaal eind deze maand!