Toet toet auto's: tot welke leeftijd?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tupp, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.783
    18.935
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben samen me mijn zoon bezig geweest met het maken van een verlanglijstje. (Aan de hand van de speelgoedboeken). Nu zegt hij dat hij graatpg de bouwplaats wil van de Vtecht toet toet auto's.
    Nu is onze zoon al drie en ik vraag me af hoe lang dit leuk blijft. Ervaringen van mama's met oudere kindjes die dit speelgoed hebben: tot welke leeftijd spelen ze er ongeveer mee?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb vorig jaar de garage gevraagd voor sinterklaas voor mijn 1-jarige. (garage in de kast, auto's om mee te spelen). Maar mijn oudste en zijn vriendjes van 6 spelen er ook nog wel eens mee. Wel anders dan de jongste (bijna 2 nu). Veel meer met fanastieverhalen. Komt Bliksem opeens langs, of kunnen de auto's vliegen. Maar dat is niet zo erg..

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Mijn zusje heeft het ook voor haar jongste zoon van 2,5 jaar. Haar andere zoon van ruim 5 speelt er nooit mee. Maar het zijn ook twee totaal verschillende kindjes...

4. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Mijn dochter speelt er ook nog wel mee hoor en die wordt alweer 6. En mijn 3-jarige speelt er ook graag mee. Voor zijn verjaardag nog het vliegveld gehad en hij wilde ook de bouwplaats, maar ik vind het nu wel genoeg aan toet toet spul.

Als hij het graag wil waarom niet. Bovendien heb je er 1 op komst die er ook mee kan spelen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.865
    113
    Hier gekocht voor de jongste, maar die andere twee spelen er ook mee. Mijn oudste bedenkt er hele verhalen omheen en mijn dochtertje vindt het vooral heel leuk de liedjes mee te zingen.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.783
    18.935
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oké, zo te horen blijft het dus nog wel even leuk. Dan laten we hem op het lijstje staan. Bedankt voor de reacties!

7. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier ook vorig jaar de toet-toet aangeschaft voor mijn zoontje van 1 jaar, maar mijn oudste van toen 3 jaar speelde er ook mee.
    En nu een jaar later krijgt mijn zoontje voor zijn 2e verjaardag aanvullingen en mijn zoontje van 4 is hier ook erg blij mee.
    Blijft voorlopig dus wel mee gespeeld worden.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier als cadeau voor de jongste gekocht (garage, ambulance, wegdelen en 7 autootjes) maar juist met het idee dat de oudste (2,5jr) het vast ook nog leuk vind om mee te spelen.
    Althans, het zijn meiden en de oudste is écht een poppenmoedertjen dus we gaan het zien ;)

9. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van bijna 6 speelt er ook mee. Mijn zoontje is nu 3 en heeft de garage gekregen toen hij 2 werd. Steeds uitgebreid met meer wegdelen, brandweerkazerne, stoplicht,vliegveld en voor sinterklaas krijgt hij de bouwplaats erbij. Ze spelen er echt heel leuk mee en steeds is het wegennet weer anders. Ik vind het echt leuk speelgoed waar ze lang mee kunnen spelen.

Deel Deze Pagina