Hoihoi, Mijn dochtertje is ruim 3 weken en nu nog helemaal niet toe aan speelgoed maar ik merk dat ik ook een beetje een leek ben in speelgoedwereld? Wanneer biedt je wel speelgoed aan? Vanaf welke leeftijd vinden ze het leuk/ kunnen ze spelen? Zoals de knisperdoekjes etc? Ik ben wel benieuwd. Ze heeft nu ook nog geen knuffel oid, want ik heb niets in haar bedje liggen. Wie heeft er leuke tips wanneer ik haar wat aan kan bieden? Alvast bedankt
Hoi, Oh wat heerlijk een spruit van 3 weken 3 weken is inderdaad jong voor veel speelgoed en nog nergens voor nodig. Je kunt wel denken aan aan een knuffeldoekje. Zelf vind ik die van I'm toy wel erg leuk ( bol.com | Knuffeldoekje Koe groen | Speelgoed ) Vinden ze heerlijk en wordt vaak een hele tijd gebruikt. Als ze 1,5 maand zijn is vaak een speelkleed al leuk, niet dat ze er dan al veel mee doen maar dat wordt naar loop van tijd steeds meer. Vooral in de eerste maanden hebben ze echt niet niet veel nodig. Een knuffel wordt vaak al vroeg gegeven maar wordt meestal pas vanaf een maand of 9 echt gebruikt. Kan wel al goed gebruikt worden om aan te wennen en zelf hebben we de speen aan de staart vast gemaakt. Kunnen hem sneller vinden en slapen ze weer door...... heerlijk