Toet toet auto's

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Lima 84, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik ben op zoek naar Toet toet auto's. Wij zelf hebben alleen Tim en ben dus op zoek naar de andere. Overal zijn ze uitverkocht...

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bij veel Blokker's zijn ze nog te koop. Althans hier laatst. Mijn dochter heeft de garage gehad, en daarbij nog een paar losse auto's. Bram, piet en Margot.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier ook op zoek. Irritant he. Online ergens te vinden toevallig?

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

top 1 toys heeft ze ook los, want bij toysxl kun je alleen bestellen zonder voorkeur dus dan kun je een auto krijgen die je al hebt. maar ik zie dat ze inderdaad online overal uitverkocht zijn. Jammer want het is erg leuk speelgoed. Je zult of moeten afwachten of lokale speelgoedwinkel moeten kijken.

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ik kan nog ven bij de blokker kijken....voor de rest zijn ze overal weg...ook online

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ook niets op marktplaats?

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Net even gekeken en hier bij de Blokker hadden ze nog een Bram en Piet staan.

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @romy..helaas ook niks. Jawel 1 auto voor 22 euro...

@Loesjuh...Oh echt? Dan ga ik morgen even kijken...wou al eerder gaan maar mijn zoontje heeft longontsteking... :(...maar morgen ga ik even kijken :)

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier in een grotere blokker ook Bram gevonden. Bij de kleine blokker in de buurt hadden ze niks. Misschien even bellen van te voren. Ga je niet voor niks.

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ik heb bram inderdaad bij de blokker gevonden :)....de rest hadden ze niet. Misschien toch maar even geduld hebben totdat ze weer op voorraad zijn in de winkels

11. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    bij de novy hebben ze ze ook die ligt hier teminsten ik heb er nu een stuk of 7 bijelkaar

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

??? Die zijn niet wijs.

13. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ik heb alle autotjes bij de bart smit gehaald... gewoon zo nu en dan is binnen lopen en kijken welke er liggen, er is een run op die autos hhaha...

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Toen ik laatst bij de Intertoys was zeiden ze dat Vtech niet kon leveren en de eerst volgende levering weer in Januari zou zijn.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mij zat de takelwagen er niet eens bij en die heb ik nu eindelijk een keer gekregen. Die is nu wel weer leverbaar. Volgens vtech zijn de autootjes eind januari weer leverbaar en in maart/april komt er een uitbreiding.

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja er komen een helicopter, tractor en een quad bij. Grappig want je kunt ze al horen als je de goede knopjes van de garage indrukt. :D

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    echt waar wat leuk!

Maar er komt een uitbreiding van de basisset ook geloof ik. Meer weg zeg maar... Dat stond geloof ik op bol.com een tijdje geleden.
    Mag ik vragen hoe je dit weet?

Mijn zoontje is 12 februari jarig. Ik vind het echt jammer dat ik hem niet flink kan uitbreiden voor die tijd.
    Maar ja, heb ik met sinterklaas weer een kado-idee ;)

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik heb ze besteld voor Jari zn verjaardag bij speelbaby. Voorkeur aangeven kan niet... maar ik wacht af wanneer ie komt :)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje maar bij speelbaby krijg je hem niet eerder dan bij anderen hoor. Ze zijn namelijk niet leverbaar bij vtech. En ik heb al een hoop mailverkeer gehad met vtech (oa over die takelwagen)...

pffff koop je eens wat leuks heb je dit...

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en er staat bij speelbaby.... heeft u een voorkeur, graag bij uw bestelling opgeven ;)
    Ik heb de brandweerwagen al dus die hoef ik niet dubbel.

Maar ze zijn wel 1 euro duurde bij speelbaby dan in de winkel.

Deel Deze Pagina