Iemand nog belang bij een lanceerbaan de luxe (met raceauto) en brandweerauto Bram? Hier gekregen op verjaardag van zoontje, maar hij heeft al zo veel (houten treinbaan en autobaan). Hij speelt er niet mee en heb er geen behoefte aan uit t breiden aangezien hij genoeg heeft.....
Wat een leuke banen om te zien. Wij hebben voor onze zoon met zijn geboorte de lanseerbaan gehad en van de week vieren we zijn eerste verjaardag en gaa hem uitbreiden met een garage en bouwplaats en wat wegen. Nu is hij er nog iets te jong voor maar ben wel erg bnieuwd hoeveel uren hij er zoet mee kan zijn.
Gaaf topic!! Ik weet ook al een tijdje dat we voor Caylan zijn 1e verjaardag de Toet toet garage gaan geven Wil daarnaast ook graag andere onderdelen vragen Ik zie wel al dat we dat niet met 1 verjaardag voor elkaar gaan krijgen hahaha!! Wel leuk, Caylan heeft dan echt eigen speelgoed. Jayden had voor zijn 2e verjaardag geloof ik heel veel van Chuggington gekregen. Denk als Caylan wat ouder is, ze samen heel zoet hiermee kunnen spelen! Heb zaterdag op de rommelmarkt ook nog van Vtech Smartville op de kop kunnen tikken, vindt Jayden ook zo leuk
Wij hebben alle sets behalve de grote autoambulance. Toen hij 2 jaar werd ging hij er echt leuk mee spelen dus alles bij elkaar gespaard. In december heeft hij de bouwplaats erbij gekregen en sindsdien kijkt hij er helaas niet meer naar om. Hij is nu bijna 4 en zijn interesse ligt nu ergens anders helaas want het is schitterend speelgoed. We kijken het nog even aan want wegdoen wil ik het nog niet, ook omdat het veel geld heeft gekost. Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij ook veel van opa en oma( sinterklaas ) heeft gekregen. Vind het echt jammer dat er niet meer mee gespeeld wordt.
Mijn zoontje is nu 2 jaar en kijkt er ook niet naar om, heel af en toe speelt hij even voor 5 minuten en dan is hij alweer klaar. Het is inderdaad zonde, we hebben gelukkig nog niet alles maar als het zo blijft koop ik ook niets meer van dat