Toet toet vliegveld

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

vraagje: M. Heeft de toet toet vliegveld gekregen. Nu staat er op het plaatje dat het oranje ding kan draaien. Nu draait hij wel maar niet als je met de auto over die sensor rijdt. Klopt dat? Draait hij niet automatisch? Op de foto lijkt het namelijk dat dit wel zo is. Ik hoor het graag.

2. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons draait hij ook niet automatisch hoor haha
    Past bij jullie de baan wel helemaal als je het in elkaar zet zoals op het plaatje? Bij ons klopt een groen wegdeel niet (te kort).... Ben tot nu toe te laks geweest om er mee terug te gaan....

3. carebear

carebear Niet meer actief

Kan je dit niet in de winkel vragen?
    Of bij het daarvoor bestemde gedeelte hier op het forum?
    Bij dreumes of peuter.
    Of hoe het heet.

4. MamavanMJ

Huh dat is raar. Gewoon van de baan zelf. Hier past het wel. Wel jammer is dat de andere banen (extra banen) en de stoplicht er niet allemaal aan vast past. We komen een baan te kort met 2 uitgangen waardoor we de baan niet rond kunnen maken...

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die draait hier ook niet vanzelf. Wat mij irriteerd is dat bij de garage die spiraal niet in die gleuf klikt !!!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb je die verschuifbare niet gewoon op een te lange stand staan?

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Hier klikt die wel gewoon in de gleuf hoor, dus dan klopt er bij jullie garage iets niet denk ik.

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Bij die van mn nicht klikt ie er ook niet in

9. MamavanMJ

Kan je ze schuiven dan? Hoe dan? ;) En iemand enig idee hoe je de toet toet vliegveld + de losse wegdelen en het stoplicht aan elkaar kan maken? Ik heb 1 deel over maar ik mis de juiste stuk.... En die zit ook niet in de extra wegdelen...

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    +1 dit is het zoveelste topic die je in de lounge opent en die eigenlijk bij Baby en dreumes hoort...

11. MamavanMJ

Wij hebben hem nu zo in elkaar zitten... Maar toch jammer dat hij niet mooi rond is en doorloopt.

12. Metire

Metire Niet meer actief

wat maakt dat uit? er is toch ook een topic over dat nijntje spelletje in de lounge en daar wordt niks over gezegd..

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ts hoeft niet om elke reactie verdedigt te worden nu.... het is geen heilige ofzo waar niemand meer commentaar op mag hebben.

Dit hoort inderdaad in een andere categorie net zoals het Nijntje topic...

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    De groene bocht en het rode rechte stuk die uit 2 delen bestaan kun je op verschillende standen vastklikken.

15. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Nee hebben echt een uur zitten puzzelen met dat ding steeds weer de doos erbij en op een gegeven moment zag ik dat ons groene deel niet overeenkomt met het groene deel op de doos.. wij hebben ook de garage en 2 sets wegdelen extra maar kunnen er ook geen mooi doorlopende baan van naken dat vind ik eigenlijk ook wel een tegenvaller... Maar goed dik uur aan het puzzelen geweest ik laat zoon los en binnen 1 minuut hebben we weer een stapel losse wegdelen.... Zucht hahaha hij is er eigenlijk gewoon nog net wat te klein voor. De auto's vind hij wel helemaal geweldig!

16. carebear

Die heb ik niet gezien.
    Deze toevallig wel.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoe oud is je zoontje? mijn dochter haalt het ook uit elkaar en die is gisteren 2 geworden. Bedoel je het groene deel met die 4 gaatjes aan de zijkanten (geen idee waar ze voor zijn maar volgens mij kan je er iets inzetten). Die is bij ons evenlang als de 2 blauwe stukken.

18. Metire

Metire Niet meer actief

waar heb je het over, ik heb haar nog nooit verdedigd.. ik vind het gewoon irritant dat mensen zo moeilijk doen over die categorieën soms ;) het gaat toch niet over haar zoontje maar over een spelletje..

19. carebear

Aangezien ts dit pas 22:00 vraagt heeft het geen haast.
    Kan ze wachten tot morgen en de winkel bellen.
    Hoeft geen topic over geopend te worden.
    En anders even zo als ik al zei.
    Naar de daar voor bestemde subforum.

20. Metire

Metire Niet meer actief

maar wie ben jij om te zeggen of ergens wel of niet een topic over geopend mag worden.. dit is een FORUM, daar mag je om een poep en een scheet een topic openen.. en als het fout staat wordt het vanzelf wel verplaatst toch? niet zo moeilijk doen hoor..

Deel Deze Pagina