Toet toet vliegveld

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er iemand op zoek naar aandacht. Kan je ook gebruikers rapporteren?

2. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

De toet toet auto ambulance is ook erg leuk!!!

3. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Je hebt met 12 weken een miskraam gehad. Heel erg verdrietig natuurlijk, maar dit is geen reden om zulke berichten te posten op topics. Ik hoop echt dat je het een plekje kan gaan geven, maar reageer het aub niet af op mensen die hier niks aan kunnen doen! Die mensen zouden ook je steun kunnen zijn.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    +1 (quote van mj ging helaas eeven mis maar dat is die +1 ;)
    hoop ook voor je dat je het een plekje kan geven. Maar om nou steeds tegen anderen aan te schoppen maakt je niet geliefd zo.

ja de autoambulance hebben wij ook, die is ook erg leuk.

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Haha nee tetta.
    Mooi gezegd mamavanmj!
    Sterkte carebear.

6. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

ze had het over je puppie adolf noemen... niks over een verloren kindje, dus vind die reactie overtrokken.

en sterkte met het verlies ik weet hoe het is

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier past de baan ook niet :(

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Uhh... Ik kan een scherpe reactie op zijn tijd prima waarderen. Maar hier raak ik de draad kwijt?
    Ik ben ook een kind verloren, maar dan van een week oud.
    Maar de vergelijking met een puppy snap ik dan weer niet?

9. WLE

WLE Niet meer actief

Amen :)

10. carebear

carebear Niet meer actief

Ik vind je topic niet passen.
    Meerdere topics van jou niet.
    Ik zeg daar iets van.
    En om meteen een paar wana be grappige wijven achter mij te krijgen.
    Afreageren is voor mij niet nodig.
    Terug reageren op een stel kortzichtige kleuters wel.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jullie willen niet dat iemand word aangevallen op dit forum maar jullie doen nu precies hetzelfde bij carebear. Lekker met zijn alle op haar gaan vitten. Laat iedereen gewoon in zijn waarde aub

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bij ons klopt dat wegdeel ook niet. Hij heeft m met zn verjaardag gekregen

13. Partyrocker

Btw. Is er een toetoet trein?

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jup google ;)

15. Partyrocker

Ahhhh geweldig! Die wil ik ook! Ik bedoel; mijn zoon ook!

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik dacht eerst ook dat er een deel mist bij ons maar lees nu dat meerdere dat hebben dus hoort het zo?

17. Partyrocker

Ah dat heb ik trouwens ook. Ik krijg hem niet zo in elkaar als op het plaatje in ieder geval.
    Het zal dus wel zo horen denk ik. Jammer eigenlijk.

18. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Gaat lekker hier;) Ik vind het topic trouwens prima op zijn plek hier, ts stelt een vraag over speelgoed, niet over haar kindje toch?
    Het is ook niet aan ons om te bepalen of het hier goed staat of niet, vind het dan ook niet nodig om in welk topic dan ook aan te gaan geven dat het wel of niet goed staat, het wordt vanzelf verplaatst toch.

maar on topic, onze zoon heeft ook gisteren het vliegveld gekregen, ik krijg hem sluitend, maar wel met 2 kleine gele hoekstukken die strak tegen elkaar aansluiten (dus niet met een puzzelstukje)
    Ik had ook nog een klein extra setje wegdelen, daar heb ik nu de bocht van gebruikt inplaats van die 2 gele kleine hoekstukjes.
    Hij is nu sluitend, plus extra stukje weg. Ik heb zonet trouwens de luxe wegdelen set besteld, dan kan je echt een groot deel weg leggen, leuk!!

Ook heeft hij de bus/ambulance gekregen (waar 6 auto's in kunnen) Ik heb geen kind aan hem (normaal ook niet hoor, maar nu ziet hij mij niet meer staan.)

Erg leuk spul!!

Het enige wat ik irritant vind aan het vliegveld is dat de grote toren steeds losgaat van het tankplatform. Je drukt het ook zo weer vast, maar dat lukt hem zelf nog niet zo goed;) Komt vanzelf..

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Met de gele delen krijg je hem toch wel sluitend? Plaats anders ff foto, want het kan wel!

20. Parisienne23

28 nov 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga even offtopic als het mag. :D Is dit dus echt zo'n geweldig leuk speelgoed ja? Ik wilde de garage kopen voor mijn zoontjes eerste verjaardag, is dat een fijn pakket om mee te beginnen?

Deel Deze Pagina