onze dochter wordt binnenkort 5 jaar. Ze speelt heel veel met de toet toet autobaan (van haar broer!). Nu wil ze voor haar verjaardag uitbreidingen voor de baan/autootjes of iets van zoef zoef (wat er ook aan kan). Ik twijfel omdat ik niet weet of ze er al te oud voor is. zelf vind ze het helemaal geweldig dus aan de andere kant denk ik, wie ben ik dan (ja, haar moeder..haha). we hebben ook playmobil (waar ze soms mee speelt) en duplo. lego wil ik (nog) niet aan beginnen. wat denken jullie?
Als je kind het leuk vind is het prima toch? Wij vechten na het stofzuigen erover wie het in elkaar zet voor de kleine Vl heeft een racebaan gekocht voor de kleine. Hij telt de dagen tot zijn verjaardag af zodat hij hem kan geven en er stiekem ook zelf mee kan spelen. Hij moet nog 4 maanden wachten xd
Ja hoor harstikke leuk! Hier ook al zeker 3 jaar in huis. En nu staat het op zolder,en dan wisselen we weer, dan gaat de Thomas treintjes naar boven en komen de toet toet auto's weer tevoorschijn. Lijkt dan elke keer sinterklaas ☺ allebei vinden ze heel leuk!!
Ik zou haar denk ik wel iets van toettoet of zoefzoef geven omdat ze zelf aangeeft dat te willen krijgen, maar niet het gehele budget eraan besteden omdat de kans aanwezig is dat ze er binnenkort wel op uitgekeken is. Waarom wil je geen lego?
lego (nog) niet omdat we al zoveel verschillende dingen hebben en ik eigenlijk niet van alles wat wil hebben. Hebben ook al veel playmobil
Grappig! Mijn dochter van 4,5 is er ook helemaal weg van! Ze kan er uren mee spelen! Ik idd ook niet het hele budget met ToetToet geven, maar een gedeelte dan ofzo. Zonde is het niet, want mocht ze erop uit gekeken zijn, kan broertje er weer lekker mee spelen Mijn dochter speelt echt alleen maar met auto's. Op dr kamer ligt een autokleed en daar speelt ze ook zomaar een hele morgen of middag mee, en een fantasie dat er dan te horen is! Heerlijk
Je hebt nu ook een nieuwe uitbreiding voor de toet toet. 'Nieuwe vriendjes' heet dat geloof ik. Lijkt me leuk voor meisjes. Is met poppetjes.