De titel zegt het al, denk ik. Léonie dronk altijd voor het slapen gaan een avond fles met nutrilon goede nacht. Dat is over. Ze drinkt soms nog 40cc soms meer, maar gisteren zelfs maar 10cc. Schiet niet op dus. Wat doe je normaliter? Nog een beetje melk voor het slapen gaan, of het toetje verplaatsen? Dat laatste heb ik nl. ook wel eens gelezen op deze site, maar kon het niet weer terug vinden. Léonie eet rond 5 uur haar avondeten en vaak daar direct opvolgend een toetje, misschien die verplaatsen, of wel doen en even voor slapen gaan een tuitbeker met beetje (warme, gewone) melk? Wat doen jullie?
Gijs wil sowieso de fles amper meer hebben.. als er eens meer dan 100cc gedronken word is t een wonder.. Wij maken van t restant ( soms dus wel eens 170 cc) pap.. Gijs krijgt rond 17.30-18 uur warm eten en een toetje en de laatste "fles" rond 21.00.. De pap ( basis pyjamapapje van nestlé, die je met je eigen opvolgmelk maakt) gaat er vaak goed in...
Mijn zoontje wilde ook geen fles meer, hij heeft nu nog 2 flessen van 180/6 en dat is smorgens en rond 15.00 in de middag. Savonds na zijn avondeten krijgt hij een toetje dan gaat hij rond 18.30 in bad en naar bed, Dan krijgt hij wat water want melk wilde hij niet. En als hij savonds laat nog wakker wordt ( afgelopen avond ) DAn krijgt hij nog een fles 180/6 maar dat komt maar zelden voor.