Toetje wel erg ver over datum!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden

Ik had me vandaag iets! Had ons dochtertje vrijdag een lekker toetje gehaald, bij Emté
    Ik kijk altijd naar de datum tot hoe lang houdbaar, vrijdag ook wel gedaan, maar echt niet tot me doorgedrongen: vanmiddag heeft ze haar toetje op en ineens zie ik 23/9 als THTdatum op het toetje staan! Afgelopen vrijdag gekocht. Vind dit wel heel erg, jullie niet? Of ben ik nu zo zeur? ;)

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.602
    1.061
    113
    Hier
    wow hopen dat ze niet ziek wordt. ik vind dat ook wel erg over datum.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als je het ticket nog hebt, zou ik teruggaan naar die winkel en het melden (en je geld terugeisen).
    Zoiets mag echt niet meer verkocht worden.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik snap dat het je niet lekker zit al stelt het nietzoveel voor, toch voel jeje schuldig met zoiets.
    Het zijn wel van die typische dingen die ik ook deed toen ik zwanger was.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.303
    2.583
    113
    als het niet meer goed was dan had je dat wel geroken hoor of je dochter geproefd.
    Ik de afgelopen dagen nog yoghurt gegeten die van de 23e was. Niets mee aan de hand.

6. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    als je vrijdag heb gekocht zou ik terug gaan
    heb als een met bloemkool in stoomzak gehad man vrijdag gekocht bleek ook over datum zaten al plekken op ook terug geweest geld terug gekregen

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Fout van de winkel maar ook fout van jezelf. Je had zelf ook naar de datum moeten kijken. Heb je gedaan en toch mee genomen. (Ook al drong het niet tot je door, dan is het, toch je eigen fout.
    Kijk je verder ook niet naar de datum als je iets open maakt?
    Ik iig wel. Er staan vaak nog dingen van de week er voor dus check het altijd voor de zekerheid.

8. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Nu kijk ik zelf ook altijd goed naar de data maar hoort toch eigenlijk niet. Fout ligt echt bij de winkel hoor. Een dag over data kan nog zou je zeggen maar langer dan een week:$

9. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0

Ja das niet zo fijn nee, gewoon goed in de gaten houden of ze ziek word.

Terug gaan naar de winkel zal denk ik geen nut hebben, je dochter heeft ten slot van rekening het toetje al op, dus zie jij maar is te bewijzen dat ze het toetje heeft gegeten toen die over datum was.

want de winkel kan ook zo denken dan ja mevrouw leuk zo een verhaal maar wie zegt dat dat bakje niet eerder gekocht is en nu een nieuwe gekocht om met die bon terug te kunnen komen en zo een gratis toetje te hebben

Het is ver gezocht maar der zijn zat mensen die dat zo doen,

Deel Deze Pagina