Fleur krijgt gewoon vla. Eerst yoghurt, maar op een gegeven moment hadden we dat even niet in huis, maar wel vla en sindsdien geven we vla.
Julie heeft altijd volle yoghurt na het avondeten gehad, zonder iets erin, soms met wat vers fruit. Zaaaalig vind ze het! Nu is ze bijna 1,5 en eet ook wel eens mee met wat wij als toetje hebben, (vruchten)kwark, of een keer vla. Die speciale babytoetjes of danoontjes heeft ze nooit gehad.
Al 1,5 week met yogurt en kwark aan het proberen...maar meneer wilt het niet. Misschien toch de goedkopere variant van danoontjes.
Misschien is hij nog wat te jong ervoor en heeft hij nu nog genoeg aan jouw voeding. Danoontje bevat veel suikers en dat wordt op deze leeftijd afgeraden. Kyra kreeg ook volle yoghurt en nu ze ouder is af en toe een danoontje. Als hij het nu niet wil, dan zou ik het gewoon over een paar weken nog eens proberen?
Idd, een toetje is geen moeten dus zou dat ook gewoon lekker laten als hij het niet wil en later nog eens proberen. Danoontjes enzo doen wij hier ook niet aan.
Ze hebben hier vandaag voor het eerst van die huismerk danootjes gekregen bij oma. OMG, wat een mierzoete bedoeling dat was!!! Het is dat de mensen het speciaal voor hun hadden gekocht, en omdat het kerst is, maar anders ging dat spul er echt niet in. Wij hebben wel ooit van die Olvarit toetjes gegeven, en daar ben ik ook mee gestopt vanwege toegevoegde suiker, maar dat was zuur in vergelijking met deze kwarkjes.
ik vind zowieso de huismerk vaak meer suiker hebben dan de duurdere, of meer zout hebben. Ook met andere producten. tx voor de reacties