Toetje

Discussie in 'Voeding' gestart door sandraske, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

    Anna84 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Volgens mij is een danoontje niet eens zo ontzettend onverantwoord als dat hier geroepen wordt..maakt ook verder niets uit..een toetje mag zo nu en dan best 'onverantwoord' zijn vind ik, want je kunt (en ik vind ook niet dat je dat moet) alles verantwoord doen..

    Ons meissie krijgt sinds een aantal weken een toetje, soms yoghurt met diksap en sinds 2 dagen ook danoontjes..Heerlijk vind ze 't! Een kindje geeft denk ik zelf aan wat ze wel of niet nodig hebben..
     
  2. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia kreeg vanaf een maand of 7 yoghurt (zonder iets er in). Dat vond ze heerlijk! Toen ze met 14 maanden haar eten steeds meer ging weigeren, begon ze op een gegeven moment ook moeilijk te doen over haar yoghurt, omdat ze het niet zelf kon doen.

    Nu hebben we 2 maanden geleden de ideale oplossing gevonden voor het 'zelf toetje eten' --> griesmeelpap! Wij gruwelen er allebei van, maar het is iets dikker waardoor ze het zelf kan eten en dat maakt de drempel net iets lager om te beginnen aan het schaaltje. Alhoewel het 9 van de 10 keer nog niet op is op de houdbaarheidsdatum!
     
  3. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    oh, dus jullie geven gewone yoghurt en kwark? dan halfvol of vol?
    en vanaf wanneer mogen die danoontjes dan?

    ik ben speciaal die toetjes aan het halen die bij de babyvoeding staan.
     
  4. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Danoontjes mogen gewoon hoor maar zijn niet nodig. Pure smaken is gewoon handiger en daar doet Danoontje niet aan. Wij geven volle zuivelproducten. Volle Franse Kwark of volle yoghurt.
    Alle toetjes die je verder kunt krijgen zijn commerciƫle producten. Prima mits je je realiseert dat het niets extra's toevoegd.
     
  5. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    oh, dus hij hoeft niet speciaal toetjes van olvarit ofzo.
    dat wist ik niet
     
  6. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Dit is precies wat Olvarit van je wil.. denken dat het goed en nodig zou zijn. Nee hoor, nergens voor nodig. Maar het mag wel!
     

Deel Deze Pagina