Ervaringen met zijligkussen en/of Bisolvon?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ozzy, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames,

    Ik heb vandaag bij de thuiszorg een zijligkussen van Bebecal aangeschaft . Dit heb ik gedaan omdat ik vorige week op het CB te horen kreeg dat ik zsm wat moest doen aan het afgeplatte achterhoofd van mijn zoontje want hij heeft namelijk een voorkeurkant. Ik had het allang in de gaten maar hoeveel handdoekken ik ook opgerold heb heeft geen nut gehad, nu gaat het wel wat beter ik leg speeltjes aan de niet voorkeurskant in zijn box/bedje
    ik voed hem ook zo enz. enz. Ligt een baby daar wel lekker in?

    Daarnaast heeft ie al 2 maanden soms niet dan en soms wel soms wat minder een beetje slijm in de luchtwegen, dat hoor ik als ie ademhaalt. Ik heb Bisolvon nog niet een week lang achterelkaar 3 keer per dag gegeven maar ik vraag me toch af of jullie dit herkennen en wat jullie toen gebruikt hebben( Bisolvon is slijmverdunner).

    Alvast bedankt voor jullie ervaringen als die er zijn dan
    groetjes
    Ozzy
     
  2. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Betreft het slijm in de luchtwegen daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.

    Wel hebben wij ook de Baby Sleep gebruikt vanaf het begin. Ons mannetje ligt er echt heerlijk in. Het is een kwestie van wennen denk ik. Nu ons mannetje een Frejka-kussen draagt en dus niet meer in de Baby Sleep kan liggen moet hij nu op zijn rug slapen. Hij heeft hier een week aan moeten wennen maar hij slaapt nu als een roosje. Dus ik denk dat ze er wel lekker in liggen hoor, ik zou je er geen zorgen over maken. EN .. ze krijgen er een mooi rond bolletje van ;)
     
  3. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    ow oke dankje voor de reactie!
     

Deel Deze Pagina