toetjes 9 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door juffie81, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Thanx voor de reacties!!

Ik ga beginnen met volle yoghurt en evt. wat diksap!!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Laat de diksap maar weg joh.. het overgrote deel van de kinderen vindt volle yoghurt puur ook heel lekker. Zit de diksap er eenmaal in, dan is het moeilijk weglaten. Volle (Franse) kwark is ook een optie.

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Koken jullie wel eens de zgn ouderwetse toetjes zoals havermout, griesmeel of dessert rijst?
    Wil deze binnenkort gaan aanbieden aan mijn meisje, gewoon gemaakt met half volle melk.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, maar dat is eigenlijk vooral omdat ik het echt te goor voor woorden vind!

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Echt waar??!!
    Ik opperde het eigenlijk omdat ik het zelf zo lekker vind en er ook mee opgegroeid ben!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Echt waar!! :D (brrrr.. krijg de rillingen ervan.. maar ik ben er dus ook NIET mee opgegroeid.. heerlijk dat sentiment hoor!)

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier volle yoghurt, met een drup diksap.

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ah ja, heerlijk. Gele vanillevla (gekookt) mijn meisje smult er ook van. ik doe het niet heel vaak, eens in de 1 of 2 weken.

9. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0

Hmm lekker he!
    Maak jij het ook van custard poeder?
    Zo ja, hoeveel scheppen custard op hoeveel melk?
    Op het pak staat alleen hoe je grote hoeveelheden moet maken en ik maak het alleen voor mijn dochtertje ( en soms een beetje voor mezelf;))

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter heeft gisteravond voor het eerst griesmeelpudding gehad. We hebben er allebei van zitten smullen. ;)

11. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik doe het wel volgens het pak maar ik halveer het recept. Wij eten dan met zn drieen, maar áls er over is (;)) eten we dat de volgende dag als pudding. (Even in een schaaltje storten.)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Brr... hier ook niet! De custard gaat nog wel maar zie ik mezelf nog niet maken. Heb 't in het begin een keertje gemaakt van rijstemelk om zelf een toetje te kunnen eten maar vond het geen succes.

Deel Deze Pagina