Laat de diksap maar weg joh.. het overgrote deel van de kinderen vindt volle yoghurt puur ook heel lekker. Zit de diksap er eenmaal in, dan is het moeilijk weglaten. Volle (Franse) kwark is ook een optie.
Koken jullie wel eens de zgn ouderwetse toetjes zoals havermout, griesmeel of dessert rijst? Wil deze binnenkort gaan aanbieden aan mijn meisje, gewoon gemaakt met half volle melk.
Echt waar??!! Ik opperde het eigenlijk omdat ik het zelf zo lekker vind en er ook mee opgegroeid ben!
Echt waar!! (brrrr.. krijg de rillingen ervan.. maar ik ben er dus ook NIET mee opgegroeid.. heerlijk dat sentiment hoor!)
Ah ja, heerlijk. Gele vanillevla (gekookt) mijn meisje smult er ook van. ik doe het niet heel vaak, eens in de 1 of 2 weken.
Hmm lekker he! Maak jij het ook van custard poeder? Zo ja, hoeveel scheppen custard op hoeveel melk? Op het pak staat alleen hoe je grote hoeveelheden moet maken en ik maak het alleen voor mijn dochtertje ( en soms een beetje voor mezelf)
Mijn dochter heeft gisteravond voor het eerst griesmeelpudding gehad. We hebben er allebei van zitten smullen.
Ik doe het wel volgens het pak maar ik halveer het recept. Wij eten dan met zn drieen, maar áls er over is () eten we dat de volgende dag als pudding. (Even in een schaaltje storten.)
Brr... hier ook niet! De custard gaat nog wel maar zie ik mezelf nog niet maken. Heb 't in het begin een keertje gemaakt van rijstemelk om zelf een toetje te kunnen eten maar vond het geen succes.