Ben ik de enige die de toetjes van Nestlé belachelijk duur vind? Zijn er andere merken? Zoja waar? Ons prinsesje krijgt na het eten een toetje en lijkt me ook gezond ivm met calcium en een andere smaak dan melk is ook wel fijn
Ik zou gewoon yoghurt geven.. of kwark.. eventueel met fruit of diksap mengen. Toetjes van Nestle zijn idd erg duur en zitten ook vol met suikers!
Ik dacht dat het wet mee viel met de suiker. Maar dan ga ik over op volle yoghurt, scheeld weer wat. Diksap ben ik geen fan van omdat ik het zoete zo min mogelijk probeer anders went ze daar aan en dat is niet de bedoeling
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor toetjes. Griekse yoghurt lijkt me zo zuur haha. Eet jou kindje het goed?
Ik was ook begonnen met de nestle toetjes, maar mijn dochter krijgt nu gewone yoghurt, vla of danoontje.
Nee ik vind het juist minder zuur. En het is ook dikker dus blijft op de lepel. Ze at het heel goed! Wij eten nu samen vlaflip(volgens mij helemaal niet gezond maar ach)
Mijn zoontje krijgt magere yoghurt. Hij is er gek op. Af en toe krijgt hij een danoontje. Daarnaast geef ik vaak fruit of een fruithapje. Heb pasgeleden magere vruchtenyoghurt geprobeerd, maar alle stukjes spuugde hij uit, dus maak hem echt blijer met gewone yoghurt of het fruit los.
Zijn er ook mensen die yoghurt als tussendoortje geven in plaats van als toetje? Wij eten zelf nooit toetjes en dat vind ik eigenlijk wel een gezonde gewoonte. Gewoon genoeg avondeten. Voor mij is de maaltijd dan wel compleet. Ik zie bij familie dat er veel zoete toetjes worden gegeten, maar dat wil ik sowieso niet. Duur en ongezond.
Hier at hij tot 1,5 yoghurt, daarna vond hij het niet lekker meer en nu meng ik het weleens met vanille vla (dus vla Flip zonder siroop) en dan eet hij het wel. Verder is danoontje hier toch wel favoriet! En dat vind ik ook prima nu hij naar de 2 gaat.. Gewone kwark eet hij ook mee.
Hier nog nooit iets anders gegeven dan Griekse yoghurt. Veel milder dan gewone yoghurt en het is lekker dik zodat het niet van de lepel loopt. Ik koop het in emmers van een liter.
Die toetjes zijn alleen naar commerciële ellende, net als de pyama papjes enz. Gewoon een lekker bakje volke yoghurt!
Yoghurt of kwark toch gewoon? In al die pre-fab toetjes zit suiker toegevoegd en dat is totaal onnodig