DEO....

Discussion in 'De lounge' started by melody, Mar 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Hallo allemaal...

Weet niet of het aan mij ligt (of aan mijn reukorgaan) maar sinds ik bevallen ben vindt ik dat ik stink! naar zweet... onder mn oksels zeg maar ;)

ik gebruikte altijd rexona wat altijd perfect hielp... maar nu wil ik toch eens op zoek gaan naar een andere, betere....
    (met niveau en dove vindt ik dat ze niet lang werkzaam zijn)

Tips?

2. sim

sim Niet meer actief

ja! heel herkenbaar heb ik ook!

ik gebruikte dove en heb nu de gewone stick van sanex (met blauw erop) spuitbus en roller helpt niet en deze ruikt lekker naar zeep, je moet het wel even laten drogen voor je je kleren aandoet, maar ik heb nergens meer last van 8) ik zweer erbij nu en het irriteert ook niet, ook niet na het scheren.

succes!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deoleen misschien gaan proberen?

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Deo's van het merk Vichy. ( alleen in de apotheek te koop)

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik gebruik sanex en ik vind deze super!

Groetjes Senna

6. maamaa

maamaa Actief lid

Aug 22, 2005
    305
    0
    0
    deoleen, opsmeren even laten drogen en dan je kleding aandoen. Werkt super!

7. appelappel

appelappel Bekend lid

Mar 1, 2007
    684
    0
    0
    Hoi hoi,

Syneo5! 1 keer in de 5 dagen voor het slapen gaan opspuiten (volgens gebruiksaanwijzing), 's ochtends gewoon deo gebruiken (ik heb de sanex spuitbus met de roze dop). Ik ben super tevreden!

Groetjes

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    herkenbaar , nog voor een bevalling, vind ik ook dat ik stink naar zweet.
    via een collega kreeg ik een tip; SPEICK DEO-STICK EXTRA MILD te koop bij reformhuis. rood met groen omhulsel, witte dop en de stick zelf is groen en ruikt best sterk naar kruiden, maar het belangrijkste is dat ik niet meer naar zweet stink. ik doe het 2x per dag op. 's ochtends en 's middags.

9. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik gebruik Dove, bij mij werkt het prima, maar bij mijn vent is het snel uitgewerkt...

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    eigenlijk moet je erop letten dat er geen ALUMINIUM in je deo zit, daar kun je bij veel/langdurig gebruik borstkanker van krijgen

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    mijn schoonzusje had dit ook na de bevalling, hoe kan dit dan?

12. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier is een tijdje geleden veel onrust over gezaaid met emails e.d.
    Dit blijkt dus echt niet waar te zijn!
    In heel veel deo´s zit aluminiumchloride (of zoiets..).

Ik gebruik Odorex extra dry 1 x per week en dagelijks Rexone, werkt perfect voor mij.
    Groetjes, Anakin.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Yep hier ook :oops: komt nog van die *** hormonen.
    Hopelijk gaat het snel over.Ik onthaar ze, maar als ik heb gedoucht en fris in bed stap, en s'morgens wakker word, bha ruik ik het alweer.

14. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Ja! goeie vraag! ik had wel dat ik tijdens mijn zwangerschap een betere reuk had maar pas een paar week geleden viel het me op dat ik steeds onfris ruik onder mn oksels, zelfs als ik net gedoucht heb! heel vervelend...

maar ik lees al veel tips van jullie!
    Nu nog even uitproberen welke het beste bij mij werkt want dat zal ook wel per persoon verschillend zijn...

15. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    @ mensi.... ja de hormonen zullen wel de grootste boosdoener zijn... maar wel gek dat ik het pas sinds een paar week heb... nouja dan maar hopen dat het ook weer over gaat....

16. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik heb het nu ook en tijdens mijn vorige zwangerschap ook.
    Deoleen werkt bij mij niet, ik ben nog steeds op zoek naar de oplossing.
    Als ik mij 's morgen en 'savonds was en dan deo op doe dan gaat het wel.

17. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    dat is een fabel. en dan zou het al helemaal niet meer verkocht mogen worden

ik herken het probleem ook. soms pak ik de deo van mijn man. die is nog wat sterker :oops:

18. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik heb er buiten mijn zwangerschap al last van en tijdens mijn zwangerschap nog erger. Bij mij helpt ook alleen Syneo5, echt superspul! Het flesje is best duur, maar je doet er enorm lang mee. Je spuit het maar 1x in de 4 à 5 dagen onder je oksel, verder gebruik je voor het lekkere een andere deo. Het ideale van Syneo is dat je ook echt geen last meer hebt van klotsende oksels. Dus het helpt tegen de lucht èn tegen overmatige transpiratie, heel handig in de zomer met al die strakkere shirtjes waar zo snel kringen in ontstaan 8)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik gebruik Hugo Boss, wel duur, maar werkt perfect. Ook geen last van vlekken in mijn kleding, wat ik bijvoorbeeld wel had met Deoleen, daarbij kon ik mijn licht kleding na een 1/2 jaar weggooien.

Suneo5 werkt idd ook goed, maar wil ik nu tijdens de zwangerschap neit gebruiken.

20. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Ik gebruik deoleen. Het werkt tot nu nog steeds het beste bij me. Soms gebruik de deo van me mannetje want die vind ik zo lkkr ruiken :oops: . Maar gebruik ik die te vaak dan helpt het op eens niet meer.
    Heb nog nooit vlekken gehad van deoleen.

Share This Page