zijn er meer mensen die dit kijken ik vind het echt hilarisch vooral die ene keer dat er een ajax mens in een feyenoord huis moet wonen raar figuur was dat
Je had beter kunnen vragen of er iemand bijzit die mee heeft gedaan of mee wilde doen Ik kijk het heel soms...man wint vaak met CSI - achtige programma's! vind het wel komisch...wie doet zichzelf dat aan? Elmo
ik zou er echt nooooooit aan meedoen zal niet weten waarom wel. vind het alleen leuk om naar andere te kijken
Jep ik kijk ook MAar die van dat ajax mens in een feyenoord huis had ik gemist helaas Die van vorige week vond ik wel lachen, maar deze week vond ik de verschillen tussen de gezinnen wel heel groot Kan me voorstellen dat die vrouw ervan moest huilen!
Ik heb vorige week helaas niet gezien, dat was geloof ik met die wat wietplanten in de tuin had staan.
Heb paar weken geleden zo gelachen met dat homo paar! Echt geweldig! In zijn bunny pakje! Liefs Pearly
Die ajax feyenoord en die homo's waren erg leuk! Gisteren in slaap gevallen... gebeurt me nooit zo vroeg hihi. Jammer, was het wat?
Ik vind het altijd meer Jouw Vrouw, Mijn Schoonmaakster! Jeetje, dan zie je die lijst met instructies die zo'n vrouw dan achterlaat en dan denk ik bij mezelf, zo vaak maak jij het zelf ook niet schoon!
Hahahaha,ja die heb ik wel gezien.Vrouwtje daar was niet erg snugger als ze denkt dat van Arnhem naar zeeland 3 kwartier rijden is
ik ken een gezin dat mee heeft gedaan het is een oud collega die vlak daarna op staande voet is ontslagen ( niet omdat ze meedeed hoor) het is vorig seizoen geweest een gezin uit haarlem een vrouw met een nogal grove taal en haar eigen kinderen ook een jongen en een meisje het meisje had heel lang haar Marina en de moeder kort en blond was vrin stevig ze hete jose