(Metal) Festivals

Discussion in 'De lounge' started by Esmaralda, Mar 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Nu het mooie weer er weer aan komt, krijg ik weer helemaal de festival kriebels!
    Ik vroeg me dus af of er hier meer mensen zijn die naar festivals gaan, zoals Graspop, Wacken, Lowlands, Pinkpop etc.
    Ik vroeg me dan ook af wat jullie doen met jullie kindjes?

Dit word ons eerste jaar dat we een kindje hebben en hij gaat dan ook 5 daagjes logeren bij mijn moeder (oma.) Van donderdag tot maandagmiddag.
    Ik vind dit wel moeilijk en aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig dat ik hem 5 dagen alleen laat, maar aan de andere kant is het volgens mij ook wel goed voor hem en ons.

Wat is jullie mening?

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ben gek op festivals, maar is alweer een aantal jaren geleden dat we geweest zijn.
    Ja, vorig jaar bevrijdingsfestival, maar voor mijn gevoel telt dat niet echt mee, hahaha...

Echt goeie metalfestivals zijn er niet in nederland (waldrock is niet meer) en belgië en duitsland is ons toch echt iets te ver.

Ik vind het best kunnen hoor om je kindje 5 dagen naar je ouders te brengen.
    Als jullie terugkomen hebben jullie hernieuwde energie (hahaha en helemaal uitgeput van slechte nachtrust) en helemaal blij jullie kindje weer te zien.
    Ik zou zeggen, geniet er van!!! (pinkpop?)

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ja jammer he dat Waldrock er niet meer is :( Dat is hier vlakbij en nog redelijk goedkoop!

We gaan elk jaar naar Graspop in Belgié, alleen we zijn verleden jaar niet geweest omdat ik toen net zwanger was.
    Haha uitgerust komen we daar idd niet weg :p

4. mamG

mamG Lid

Jul 5, 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij gaan Graspoppen dit jaar. Kinders gaan donderdagavond naar opa en oma, daar blijven ze tot zaterdag. Dan nog 2 nachtjes bij oma, en dan haal ik ze maandagochtend weer op. Papa en mama blij, en de kinders hebben ook een top-weekend!

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Hey wat leuk dat jullie ook naar Graspop gaan!
    Wij brengen hem ook donderdagochtend naar mijn moeder en haar man en maandagmiddag halen we hem weer op :)

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Pinkpop! :D
    Kheb geen kindje, dus ik heb ook geen oppas nodig hihi ;)

7. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Vorig jaar naar Pukkelpop geweest toen ik 32 weken zwanger was, ging goed :)

Ik zou dit jaar naar Sonisphere in UK of Spanje willen gaan. 2 jaar geleden was dat festival ook in NL, en dat was vet! Helaas was dat de eerste en (voorlopig) laatste keer dat dit festival in NL kwam.

8. Within

Within Niet meer actief

Oh heerlijk festivals! Ik ben niet van de meerdagen festivals, dat trek ik lichamelijk niet, tenzij ik gewoon thuis kan slapen :p Ik ga elk jaar sowieso naar Appelpop, dit jaar ook naar Huntenpop en de rest zien we nog wel..

9. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ik blijf deze zomer thuis. Heel misschien Stonehenge, das in de buurt ;)

10. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik ben 1 jaar naar graspop geweest en vond dat super (toen wel op krukken door een knieoperatie) maar daarna is het mij net iets te duur geworden.

Nu ga ik wel ieder jaar naar Ieperfest (Ieper, West-Vlaanderen, België) maar dat is meer hardcore gericht. Is stuk goedkoper en ook wel meer mijn genre van muziek :D

Share This Page