Hallo andere forumgebuiksters, Sinds afgelopen vrijdag denk ik dat ik wellicht zwanger ben. Echter zou ik hier dan wel heel vroeg achterkomen. Het volgende is het geval. Op de 22e heb ik onveilige sex gehad met mijn vriend. (mijn vriend en ik hebben sinds enige tijd sex zonder voorbehoedsmiddelen, ongeveer 3 maanden) Vervolgens kreeg ik afgelopen donderdagavond (01-07) buikpijn. De volgende dag zag ik na het plassen een licht bloed verlies. Het leek althans oud bloed; een donkerbruine afscheiding. Vervolgens heb ik van 03-07 t/m 05-07 heb ik een tampon gedragen. Elke keer kon ik na het verwisselen van de tampon zien dat het bloed donkerbruin/rood was en dat het geen volledige ongesteldheid was. Ook heb ik zoals normaal gesproken voordat ik ongesteld wordt gevoelige borsten gehad, gek genoeg is dat nu over. Wel heb ik nog steeds een onbestemd gevoel in mijn onderbuik, misschien merkwaardig maar het voelt zweverig. Naar aanleiding van de ongebruikelijke bloeding ben ik gaan zoeken op internet en vond ik het een en ander over innestelingsbloedingen, wellicht lijkt het mijne daarop. Zwangerschapstesten zijn pas betrouwbaar vanaf 19 dagen na de onbeschermde gemeenschap volgens de meeste internetsites, daarom doe ik nog geen test... Heeft iemand de zelfde klachten gehad als ik nu heb? Kan het wellicht een innesteling zijn en wat is de gemiddelde ervaring met zwangerschapstesten? Alvast superbedankt voor jullie antwoorden. Groet, Annie
Hoi welkom hier. Iig hoop ik het voor je, maar je lichaam kan je echt goed voor de gek houden!! Het enige wat jouw uit die onzekerheid kan helpen is idd een test. Ik deed een test een week na mijn eisprong en deze was al (heel licht) positief. Maar, wanneer was jouw laatste ongesteldheid?
Wanneer moet je ongesteld worden? Innestelingsbloeding is dan geloof ik meestal rond de tijd dat je ongesteld moet worden. Als je je laatste ongesteldheidsdatum ingeeft in de calculator hier op de site kun je ook zien vanaf wanneer je zou kunnen testen.
Hoi, Dank jullie voor het snelle reageren! Jullie vragen mij alletwee wat ik niet weet. Ik ben vrij regelmatig ongesteld maar ik noteer het nooit ergens. Wellicht komt dat doordat we nog niet zolang 'bezig' zijn met proberen. Aleen nu voel ik mezelf heel erg anders. Vermoedelijk moet ik eind deze week/ begin volgende week ongesteld worden. Spannend! Groet, Annie
Als je toch binnekort al wil testen zou ik die van kruidvat kopen 2 voor 5 euro en super gevoelig De innestelingbloeding heb je natuurlijk voor je nod! Anders kan je nooit testen een dag na nod Succes met testen!
Het duurt tussen de 5 tot 10 dagen voor de innesteling plaats vind dus het kan er wel degelijk een zijn geweest. Superspannend!